1402/10/21-13:54

چراغ های راهنمایی و رانندگی معابر منطقه ۱۹ با رفع نواقص بهسازی و نوسازی شدند

چراغ های راهنمایی و رانندگی معابر منطقه ۱۹ با رفع نواقص بهسازی و نوسازی شدند

شهردار منطقه ۱۹ از مرمت و بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی چشمک‌زن در ۲۲ نقطه از معابر شهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اهمیت تامین ایمنی عبور مرور عابران پیاده از گذرگاه های عرضی معابر و تقاطع ها تصریح کرد: در راستای هوشیارسازی رانندگان در هنگام تغییر مسیر در معابر و کمک به روانسازی و کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه، به طور روزانه وضعیت چراغ های راهنمایی و رانندگی رصد می شود.

وی با اشاره به وجود ۲۴۰ چراغ راهنمایی و رانندگی در تقاطع ها و معابر اصلی بیان کرد: از این تعداد ۱۳۰ چراغ چشمک زن وجود دارد که ۲۲ عدد ازآنها در راستای طرح مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان های حمل و نقل عمومی و در قالب طرح تحولی بیست گانه خدمت رفع نقص و بهسازی شده اند.

فرهادی افزود: به منظور نگهداشت چراغ های راهنمایی و رانندگی اقداماتی چون تهیه و نصب چراغ، نوسازی باطری، تعویض و مرمت کابل، عیب یابی مرمت و رفع نقص اتصالات و راه اندازی مجدد چراغ، نصب پنل خورشیدی در چراغ های سولار انجام می شود.

به گفته این مسئول در معابر دانشگاه، میلاد تقاطع شهید صمدی، میدان شقایق و دور میدان شهید لطیفی از سمت بزرگراه تندگویان و... از جمله نقاطی بوده که چراغ های چشمک زن رفع نواقص شده اند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط