1402/10/21-17:42

جامعه ارامنه منطقه ۸ میزبان استاندار تهران شدند

جامعه ارامنه منطقه ۸ میزبان استاندار تهران شدند

دومین میز خدمت ویژه جامعه ارامنه در ایام سال نو میلادی با حضور استاندار تهران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران در کلیسای گریگور مقدس منطقه ۸ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با اعلام این خبر اظهار کرد: در روزهای منتهی به میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی، منطقه ۸ با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر از جامعه ارامنه در ابتدا میز خدمت را با حضور شهردار تهران برای رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات این گروه از شهروندان برپا کرد و امروز نیز دومین میز خدمت در این منطقه در کلیسای گریگور مقدس با حضور دکتر علیرضا فخاری استاندار تهران و مدیران شرکت آب و فاضلاب، اداره برق، گاز، مخابرات، کمیته امداد و آموزش و پرورش در راستای خدمت‌رسانی به این گروه از شهروندان برگزار شد.

شهردار منطقه ۸ در ادامه افزود: پیرو ملاقات‌های گذشته با شهروندان ارامنه، بسیاری از موضوعات و درخواست‌های این عزیزان فراتر از حیطه اختیارات و مسئولیت‌های شهرداری تهران بوده و طی هماهنگی با نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی برآن شدیم تا با اطلاع‌رسانی به این عزیزان میز خدمت مسئولان اجرایی استان تهران نیز برپا شود.

تنهایی در خصوص موضوعات مطرح شده در این دیدار مردمی تصریح کرد: شهروندان ارامنه موضوعات و مشکلات خود را در حوزه آب و فاضلاب، لزوم کمک‌ و مددکاری کمیته امداد استان تهران به برخی از شهروندان، موضوعات مرتبط با روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی که در اختیار شهرداری نیست، درخواست‌هایی را داشتند که استاندار تهران مساعدت‌های لازم در این خصوص را به مدیران اجرایی دستور دادند.

در این دیدار همچنین علیرضا فخاری استاندار تهران با همراهی مدیران اجرایی خود به سوالات و درخواست‌های دیگر شهروندان در خصوص پایش بنگاه‌های املاک در سطح شهر، نحوه توزیع وام‌های بانکی ازدواج و مسکن، لزوم همراهی شهروندان در استفاده بهینه از آب و... پاسخگو بودند.

گفتنی‌است در پایان این مراسم از خانواده دو شهید جامعه ارامنه "شهید آلفرد گبری" و "شهید زوریک مرادیان" و جانباز ۵۰ درصد "آلبرت محمودی" توسط استاندار تهران تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط