1402/10/21-17:54

جمع‌آوری و ساماندهی وانت‌بارهای سدمعبر در منطقه ۱۳

جمع‌آوری و ساماندهی وانت‌بارهای سدمعبر در منطقه ۱۳

به منظور مقابله با بی‌نظمی، آلودگی‌های بصری و درخواست های متعدد شهروندان، جمع آوری سد معبری‌ها و وانتی‌های منطقه در دستور کار شهرداری منطقه ۱۳ قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه در خصوص درخواست‌های مردمی برای رفع سدمعبر وانتی‌ها و اهمیت پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان گفت: سد معبر، وانتی‌ها و بساط گستران علاوه بر ایجاد ترافیک در این خیابان، انواع حوادث و تخلفات راهنمایی و رانندگی را در پی داشته که رفع این موارد همواره یکی از مطالبات شهروندان و کسبه جهت امنیت و تردد روان بوده است.

وی افزود: معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با جدیت در حال ساماندهی و جمع‌آوری وانت بارها در حاشیه خیابان‌های اصلی است و تدابیر لازم برای این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ترافیک خودرویی و تسهیل عبور و مرور شهروندان از معبر شهری، با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی، پلیس راهور و عوامل اجرایی معبر بان نسبت به جمع آوری و ساماندهی وانت بارهای سدمعبر کننده این منطقه در خیابان های پیروزی، اقبال، ایران مهر، دهقان و پنجم نیروی هوایی اقدام شد و تداوم دارد.

بر اساس، بند ۲ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سدمعبر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از این معابر برای کسب یا هر عنوان دیگری ممنوع و شهرداری را مکلف کرده است از این اقدام جلوگیری و برای رفع موانع موجود و آزادسازی معابر توسط عوامل معبر بان اقدام کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط