1402/10/21-18:50
شهردار منطقه ۱۲ در بازدید از پروژه های عمرانی منطقه تاکید کرد؛

اجرای طرح تحول بیست گانه با اولویت استانداردسازی و ساماندهی پیاده روها

اجرای طرح تحول بیست گانه با اولویت استانداردسازی و ساماندهی پیاده روها

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ به همراه معاون فنی و عمرانی و جمعی از مدیران منطقه، با حضور در محل اجرای پروژه های عمرانی از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت آن ها قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحید رضا انارکی محمدی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه با پیگیری و نظارت های مستمر از روند پیشرفت پروژه های شهری شاهد نتیجه مطلوب تری هستیم؛ گفت: با نگاه ۳۶۰ درجه و اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت‌، استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، ایجاد نظم بصری و ساماندهی پیاده‌روهای شهری در دستورکار قرار می گیرد.

شهردار منطقه ۱۲ با حضور در خیابان شهرداری روند پیاده رو سازی آن را که ۸۵۰ مترمربع آن انجام شده مورد پایش قرارداده و گفت: برای اساس در خواست های مردمی مبنی بر جمع آوری آب های سطحی و افزایش بهداشت اجرای کانیوو جانبی به طول ۷۰۰ مترطول انجام می شود.

وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه روند پیشرفت مرمت تالار یاس را مورد بررسی قرار داد و با تاکید بر تسریع تعمیر موتورخانه وسرویس بهداشتی تالار،تاکید کرد این نواقص تا دهه فجر برطرف و تکمیل شود.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه با بازدید از خیابان امید، از تکمیل ساخت پرگولای این خیابان دیدن کرد و پروژه پیاده رو سازی آن به طول ۵۰۰۰ مترمربع را نیز بررسی کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی، مرمت و ساخت محوطه ساختمان مبارزه با مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد و گفت: علاوه بر دیوارکشی و ساخت ۲ اتاق در محوطه ساختمان، ساخت ۸۰۰ مترمربع سایبان نیز در آن مکان اجرایی خواهد شد.

در ادامه این بازدید ۳ ساعته شهردار منطقه ۱۲ از اجرای سقف پلی کربنات در بازار پاچنار، کبابی ها، امیر و کیلویی ها بازدید کرد و گفت: پلی کربنات با وزن کمتر و مقاومت بیشتری از شیشه جایگزین مناسبی برای سقف های قدیمی بازار به منظور تامین نور آن می باشد.

شهردار منطقه ۱۲ در پایان از سبزه میدان بازدید کرد و تاکید کرد: با توجه به وجود بازار بزرگ تهران، خیابان سبزه میدان به عنوان یکی از محورهای مهم تاریخی و گردشگری و پر تردد قلب تهران به شمار می آید و مرمت و ساماندهی پیاده رو آن الزامی است که تاکنون ۱۵۰۰ مترمربع آن تخریب و ایزوگام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط