1402/10/25-18:27

بهسازی ۱۲۴ تابلوی معرفی بوستان‌ در سطح منطقه ۱۵

بهسازی ۱۲۴ تابلوی معرفی بوستان‌ در سطح منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از بهسازی ۱۲۴ تابلوی معرفی بوستان‌های این منطقه به منظور رفاه حال شهروندان، راهنمایی بهتر گردشگران و شناسایی مطلوب‌تر بوستان‌های سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ گفت: این اقدام به دلیل فرسودگی و ناخوانا شدن تابلو شناسایی بوستان‌ها در دستور کار قرار گرفت و به همین سبب تابلوی معرفی ۱۲۴ بوستان در سطح نواحی هفتگانه بهسازی شد.

شیری در ادامه با اشاره به اینکه براساس مصوبه کمیسیون نامگذاری اماکن و معابر، نام بوستان کوهسار به شهدای آتش نشان و نیز بوستان گلشن به حضرت فاطمه زهرا(س) تغییر و تابلوی آنها ۲ هفته پیش نصب شد، افزود: تابلوی بوستان‌های مزین به اسامی شهدای گرانقدر نیز در دستور کار قرار گرفت و بوستان‌ها به اسامی شهدا متبرک شد.

به گفته او؛ تابلوهای شناسایی بوستان‌هایی نظیر شهید خداکرم، ۲ بوستان به نام‌های برادران شهید حمید رضا بنیاد و شهید حاج رضا بنیاد، شهید گمنام، شهدای غزه، خلیج فارس، گلستان، سجادیه، وحدت، وفا، گلدسته، گلچین و... تعویض و بهسازی شد. همچنین طرح  بهسازی تابلوهای شناسایی در سایر بوستان‌ها و معابر منطقه ادامه دارد.

او در ادامه تصریح کرد: توجه به تابلوی شناسایی بوستان ها بسیار اهمیت دارد و از این رو ساماندهی و تعویض تابلوهای سطح منطقه به‌منظور رفاه حال شهروندان راهنمایی بهترگردشگران و شناسایی مطلوب تر بوستان های سطح منطقه برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به اینکه ۱۵۱ بوستان شهری در منطقه در اختیار خانواده‌ها قرار دارد و سرانه فضای سبز منطقه بیش از ۳۳ مترمربع به ازای هر شهروند است که از این حیث در رتبه‌های برتر شهر تهران قرار داریم، اظهار امیدواری کرد: با فراهم کردن زمینه مناسب برای تفریح و سرگرمی ساکنین محله‌ها و خانواده‌ها، موجب افزایش نشاط اجتماعی و همگرایی شهروندان شویم و این مهم همواره مد نظر ما در شهرداری منطقه است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط