1402/10/26-16:18
در راستای طرح تحول ۲۰گانه خدمت تاکید شد؛

تسریع روند پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا در منطقه ۱۵

تسریع روند پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا در منطقه ۱۵

جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های در دست اجرا در منطقه ۱۵ در راستای طرح تحول ۲۰گانه خدمت با حضور سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ و معاونان برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در این جلسه با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری در طرح تحول ۲۰گانه خدمت، به تشریح آخرین وضعیت پروژه های شاخص و احداثی در دست اجرا نظیر کوی آزادی، کلینیک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام، بهسازی زمین چمن مصنوعی، باغ راه نوری و... پرداخت.

او با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه‌های خدمات شهری، عمرانی و... به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه در حال انجام است، بر همکاری همه جانبه تمامی بخش ها برای اجرای با کیفیت طرح تحول ۲۰ گانه تاکید کرد.

سیدمحمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با پیگیری و نظارت های مستمر از روند پیشرفت پروژه های شهری شاهد نتیجه مطلوب تری هستیم، گفت: اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت‌، استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، ایجاد نظم بصری و ساماندهی پیاده‌روهای شهری در دستور کار قرار می گیرد.

او افزود: بندهای بیست‌گانه از تاکیدات مهم شهردار تهران و جزو اصلی‌ترین کار مناطق و نواحی است، با این تفاوت که در این طرح با طبقه‌بندی اقدامات جاری نواحی، موضوعات براساس مطالعات بالادستی و هماهنگی با معاونت‌های تخصصی با یک ساز و کار مشترک احصاء، برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

فیاض در ادامه بر همت مضاعف همه مجموعه و بخش‌ها به منظور تسریع اجرای پروژه های در دست اقدام تاکید کرد و افزود: موارد احصاء شده از موارد مطرح شده تا رفع کامل پی گیری شود.

جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های در دست اجرا در منطقه ۱۵ در راستای طرح تحول ۲۰گانه خدمت با حضور سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، علی حیدری معاون امور نواحی و امیر مرشدی زاده معاون هماهنگی مناطق اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ و معاونان برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط