1402/10/26-21:35
معاون مالی شهرداری تهران تشریح کرد:

جزئیات متمم ۳۱ هزار میلیارد تومانی بودجه پایتخت/ اولویت شهرداری به بودجه حمل‌ونقل است

جزئیات متمم ۳۱ هزار میلیارد تومانی بودجه پایتخت/ اولویت شهرداری به بودجه حمل‌ونقل است

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در تشریح لایحه متمم بودجه۱۴۰۲ شهرداری تهران که با رقمی بیش از ۳۱۰ هزار میلیارد ریال، به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شد، گفت: در حال حاضر با توجه به سیاست‌های شهردار تهران، و برنامه ریزی انجام شده از سقف بودجه فراتر رفته و وضعیت درآمدی در دو بخش نقد و غیرنقد از روند رو به رشد قابل توجهی برخوردار است؛ در چهار ساله اخیر متمم بودجه نداشته‌ ایم و این نخستین بار بعد از این مدت است که نیاز به افزایش سقف بودجه به دلیل افزایش درآمدها داریم که اتفاق مبارکی برای شهر و همشهریان عزیز است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف ا... فروزنده گفت: برای اینکه بتوانیم این سقف اعتباری را هزینه کنیم باید لایحه متمم به شورای شهر ارائه می‌کردیم. در سال جاری اتفاقات قابل توجهی در بخش های مختلف پیش آمد همانند آنچه که در حوزه آسفالت و تکمیل پروژه های عمرانی رخ داد.

فروزنده با اشاره به افزایش هزینه‌های سرمایه ای برای پروژه های عمرانی اظهار داشت: ترمیمی که در پروژه‌های عمرانی باید انجام شود ،حکایت از این دارد که این رشد که در متمم بودجه درنظر گرفته شده دقیقا اجازه از شورا است که بتوانیم هزینه‌های سرمایه‌ای خود را افزایش دهیم. 

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در خصوص محل هزینه مازاد درآمدهای شهرداری تهران و پیش بینی لایحه متمم بودجه گفت: پروژه‌های شهرداری تهران در چهار بخش حمل و نقل، عمران شامل (آسفالت و بزرگراه سازی)، خدمات شهری(شامل پسماند و اصلاح سیستم های پسماند و نظافت شهر) و بخش فرهنگی است که در هر چهاربخش پیش بینی هزینه شده است؛ اما اولویت شهرداری طبق نظر شورا حمل و نقل عمومی است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط