1402/10/26-23:20

احداث میدان در محدوده تقاطع بزرگراه آزادگان انتهای خلازیر جنوبی منطقه ۱۹

احداث میدان در محدوده تقاطع بزرگراه آزادگان انتهای خلازیر جنوبی منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی، جلوگیری از تصادفات ناشی از سرعت زیاد خودرو ها و تسهیل تردد ایمن این میدان در محدوده تقاطع بزرگراه آزادگان انتهای خیابان خلازیر جنوبی ناحیه سه احداث شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی بیان کرد: در راستای اجرای طرح تحولی بیست گانه خدمت به طور ویژه بهسازی میادین شهری با احداث این میدان علاوه بر کاهش تخلفات ترافیکی، ورودی و خروجی به سمت بزرگراه آزادگان ایمن و از توقف های حاشیه ای خودروها در این محدوده جلوگیری شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مساحت این پروژه ۵هزار و ۸۰۰ مترمربع است افزود: ۴۰۰۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری، ۲۶۰ مترمکعب خاکریزی، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و Rcc انجام و ۹۰۰ تن صرف آسفالت این میدان شده است. ضمن اینکه ۵۵۰ مترطول جدول، کانیو و ۲۷۰ مترطول نهر به منظور جمع آوری و هدایت آب های سطحی اجرا شده است.

شهردار منطقه درباره پیرایش شهری این میدان به نصب برج نوری ۱۵ متری، جداره سازی پیرامون میدان، رنگ آمیزی جداول، کاشت درخت و درختچه های مقاوم به کم آبی، نصب المان های ترافیکی، خطر نما، استوانه و... اشاره کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط