1402/10/27-22:58
در راستای پیاده روسازی و اصلاح معابر انجام شد؛

جمع آوری حصارکارگاهی و بازگشایی ۷۷۵ مترمربع پیاده راه در منطقه ۱۹

جمع آوری حصارکارگاهی و بازگشایی ۷۷۵ مترمربع پیاده راه در منطقه ۱۹

شهرداری منطقه ۱۹ در راستای تحقق طرح تحولی بیست گانه خدمت و پیاده رو سازی و اصلاح معابر، نسبت به جمع آوری حصارکارگاهی و بازگشایی پیاده راهی به مساحت ۷۷۵ مترمربع در ناحیه دو اقدام کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مجید دست مرد معاون شهرسازی و معماری با اشاره به اهمیت بازگشایی پیاده رو ها و اصلاح شبکه معابر شهری در تسهیل تردد شهروندان خاطر نشان کرد: این پیاده ‌راه در مجاورت خیابان های پارس و سبلان ناحیه دو قرار دارد که پس از ۱۰ سال با جمع‌آوری حصار کارگاهی بازگشایی شد.

وی ادامه داد: پیاده راه به دلیل طولانی شدن عملیات احداث پروژه مسکونی تجاری موسوم به باران سالها مسدود شده بود که با پیگیری های این معاونت حصار کارگاهی جمع آوری و معبر آزاد سازی شد.

دست مرد بیان کرد: به منظور کنترل وضعیت نگهداشت شهر و با توجه به اهمیت ایمنی عبور و مرور شهروندان، حصار کارگاهی، مصالح، کانکس‌ها و اتاقک نگهبانی در معبر پارس به مساحت ۲۵۰ مترمربع و در خیابان سبلان پایین تر از کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو به مساحت ۵۲۵ مترمربع جمع آوری و با بابکت معبر بازگشایی شد.

همچنین عملیات زیر سازی سنگ فرش و محوطه سازی این پیاده راه در حال انجام است.

این مسئول شناسایی معابر مستعد تعریض و بازگشایی آنها را از اولویت های این منطقه به منظور تسهیل تردد به دور از هرگونه ترافیک و شلوغی برشمرد.

به گفته دست مرد وضعیت ساختمان های درحال احداث به صورت مستمر از سوی کارشناسان این حوزه بازدید می شوند تا رعایت اصول فنی و شهرسازی، اجرای صحیح لفاف و حصارکارگاهی، نصب تابلو شناسنامه ساختمان، جان پناه و... اجرا شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط