1402/10/29-17:21

برگزاری جلسه نظارت ستادی معاونت خدمات شهری و محیط زیست از منطقه ۱۲

برگزاری جلسه نظارت ستادی معاونت خدمات شهری و محیط زیست از منطقه ۱۲

جلسه نظارت ستادی معاونت‌ خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ با حضور وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران،مدیران ستادی و جمعی ازمدیران منطقه ۱۲ به منظور ارتقای خدمات رسانی و نگهداشت شهر برگزار شد.

به‌ گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تبریک ماه رجب و خوشامدگویی به حاضران جلسه گفت: منطقه ۱۲ با وسعت ۱۶۰۰ هکتار با دربرگیری ۷۳ درصد از تهران قدیم و وجود بیش از ۳۰۰ بنای تاریخی هم از لحاظ بافت فرسوده و هم محدودیت های میراث فرهنگی، دارای تهدیدها و موانع بیشتری در موضوعات شهرسازی، فضای سبز و... نسبت به سایر مناطق دیگر می باشد.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به جمعیت شناور روزانه بالغ بر ۲ میلیون نفر در منطقه به علت وجود بازار بزرگ تهران گفت: مخازن زباله در محلات ۱۴گانه با هدف افزایش کیفیت جمع آوری زباله و نگهداشت شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ساماندهی و افزایش می‌یابد و تاکنون از ۱۷۰۰ مخزن زباله، ۷۰۰ عدد آن نوسازی شده است.

وحیدرضا انارکی محمدی بحث تجمیع پیمانکاران را تصمیمی شجاعانه در حوزه خدمات شهری و محیط زیست عنوان کرد و افزود: با این طرح می‌توان عملکرد پیمانکار را به خوبی رصد کرد.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز ضمن تشکر از عملکرد مطلوب منطقه ۱۲ در موضوع خدمات شهری، هدف از نظارت های ستادی مناطق را دیدارهای کاری، رفع مشکلات و پشتیبانی ستاد از منطقه و در نهایت روحیه بخشی به مدیران اجرایی مناطق عنوان کرد.

وی در ادامه منطقه ۱۲ را به علت وجود بازار تهران قلب ایران دانست و گفت: باید با نگاهی جامع به موضوعات خدمات شهری ومطالبه گری بالا در این حوزه ، برونداد مطلوبی از منطقه به عنوان الگو و پیشگام سایر شهر ها حاصل شود.

حسین نظری در ادامه برخورد مناسب با شهروندان را خط قرمز مدیریت شهری دانست و تاکید کرد: باید مدیران شهری با احسا س مسئولیت بالا مطالبات شهروندان در حوزه خدمات شهری را برآورده کنند.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری تهران با تاکید به موضوع هم پوشانی مناطق در برخی موضوعات خدمات شهری مانند زلزله، بارندگی و... برخی مناطق را محور و برخی را پشتیبان اعلام کرد.

در ادامه هنرور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ عملکرد این حوزه را در قالب کلیپ ارائه داد و مدیران ستادی، پسماند، خدمات شهری، محیط زیست، آتش نشانی، ساماندهی و... هر یک به بیان نقاط قوت و ضعف منطقه پرداختند.

در پایان جلسه معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری تهران تشکیل کمیته ای با حضور مدیران ستادی با هدف رفع مشکلات حوزه خدمات شهری منطقه ۱۲ را در دستور کار قرارداد و همچنین مقرر شد با تنظیم لوحی از زحمات وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه و فرزاد هنرور معاون خدمات شهری منطقه تقدیر شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط