1402/10/29-23:26

بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از دو پروژه عمرانی در قلب تهران

بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از دو پروژه عمرانی در قلب تهران

معاون فنی و عمران شهرداری تهران از روند پیشرفت پروژه‌های بازپیرایی میدانگاه سبزه‌میدان و احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) در منطقه ۱۲ بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "هادی حق‌بین" معاون فنی و عمران شهرداری تهران به همراه "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "وحید رضا انارکی محمدی" شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از مدیران ارشد شهری از روند پیشرفت پروژه‌های تاریخی و بازپیرایی میدانگاه سبزه‌میدان بازار بزرگ تهران و احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) در منطقه ۱۲ بازدید کرد.

در این بازدید "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گزارشی از روند پیشرفت این پروژه‌ها ارائه کرد.

"حق‌بین" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به مباحث تاریخی و فنی بر لزوم تسریع در روند عملیات عمرانی پروژه‌ها و توجه به بافت محدوده بازار بزرگ تهران در راستای تصویب هرچه سریع‌تر نقشه‌های بازپیرایی میدانگاه سبزه‌میدان تأکید کرد.

وی همچنین از اقدامات عمرانی و بازسازی داخل بازار که توسط منطقه در دست اقدام است، بازدید کرد.

در ادامه این بازدید "وحید رضا انارکی محمدی" شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به ساخت مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) و نیاز این منطقه به افزایش سرانه ورزشی و همچنین بازپیرایی میدانگاه سبزه‌میدان که محل تردد کسبه بازار و شهروندان می‌باشد گفت: منطقه تمام همکاری خود را خواهد کرد تا این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

گفتنی است بازپیرایی میدانگاه سبزه‌میدان در بافت تاریخی بازار تهران با قدمتی بیش از ۲۰۰ سال در فضایی در حدود ۳ هزار مترمربع در محدوده بازار و خیابان ۱۵ خرداد در حال انجام می‌باشد و در این پروژه آب‌بندی، زه‌کشی، کف‌سازی و ۵ ورودی بازارچه طلا مورد بازپیرایی قرار خواهد گرفت.

مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) نیز در محدوده خیابان ری در زمینی به مساحت هزار و ۹۰۴ مترمربع و با زیربنای ۳ هزار و ۷۷۳ مترمربع در ۲ بلوک شامل یک بلوک ۲ طبقه و یک بلوک ۵ طبقه در حال ساخت می‌باشد که بلوک اول این مجموعه در طبقه اول خود کاربری استخر و در طبقه دوم به ورزش‌های توپی اختصاص خواهد یافت و در بلوک ۵ طبقه نیز با ۲ طبقه زیر زمین با کاربری پارکینگ و موتورخانه و ۳ طبقه بر روی زمین در ورزش‌های رزمی و کشتی استفاده خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط