1402/11/02-12:39

برگزاری رقابت های بوچیا در منطقه ۱۳

برگزاری رقابت های بوچیا در منطقه ۱۳

با هدف تشویق افراد دارای معلولیت و ایجاد زمینه حضور اجتماعی برای آنان، رقابت های بوچیا با حضور تیم بوچیای آسایشگاه خیریه کهریزک در سالن ورزشی الزهرا(س) شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ گفت: اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به برگزاری رقابت های بوچیا با حضور تیم بوچیای آسایشگاه خیریه کهریزک و شهرداری منطقه ۱۳ در سالن ورزشی الزهرا(س) کرد.

وی افزود: در این رقابت دوستانه که به همت اداره سلامت منطقه ۱۳، خیرین انجمن بوپیای استان تهران برگزار شد، ۳۰ نفر از بانوان و آقایان به طور جداگانه در قالب تیم های بوچیای آسایشگاه خیریه کهریزک و شهرداری منطقه ۱۳ به رقابت پرداختند.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص برگزاری مسابقه ورزشی بوچیا در این منطقه  اظهار داشت: برگزاری این مسابقه ویژه افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی، فرصتی فراهم کرد که با حضور در مسابقات ویژه خود، اعتماد به نفس خود را بالا برده و شرایط بهتری را برای روابط اجتماعی به وجود آوردند.

در این رقابت دوستانه ورزشی ژولیده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳، فتحی شهردار ناحیه۳، فیروزی مسئول تربیت بدنی کهریزک و کوهکن مسئول انجمن بوچیای استان تهران و جمعی از شهروندان حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط