1402/11/02-12:49

ضرورت بهره گیری از ظرفیت استان های معین در زمان بحران

ضرورت بهره گیری از ظرفیت استان های معین در زمان بحران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت تهیه و تدوین شیوه نامه استفاده از ظرفیت استان های معین در زمان وقوع بحران تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری در نشست صمیمانه با روسای ادارات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مناطق ۲۲گانه که در این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به روزرسانی دستورالعمل سازوکار استان‌های معین تهران در حوادث بزرگ، تهیه و تدوین شیوه نامه استفاده از ظرفیت استان های معین در زمان وقوع بحران ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت استان های معین، پوشش امدادی در زمان وقوع بحران را بسیار موثر خواند و افزود: تهیه و تدوین شیوه نامه استفاده از ظرفیتهای استان های معین در زمان وقوع بحران باید به مرحله اجرایی برسد و دبیرخانه ای برای این منظور در نظر گرفته شده و نتایج تمرین های عملیاتی این استان ها یا مناطق و بالعکس مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر نصیری تصریح کرد: به منظور همگام سازی سامانه مرکز عملیات اضطراری منطقه (ROC) در مناطق ۵ و ۶ باید تجهیزات لازم هرچه سریعتر تهیه و راه اندازی شود.
بر اساس این گزارش، در این نشست مقرر شد پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران با نام گذاری شهدا و با الویت نیروهای سازمان (فرزندان شهدا) و یا اسامی مرتبط با بحران و امداد و نجات مزین گردد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط