1402/11/07-22:48
اوجاقی:

بهره‌بردار واقعی پایگاه‌های قهرمانی مردم هستند

بهره‌بردار واقعی پایگاه‌های قهرمانی مردم هستند

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از اقدامات قابل تحسین شهرداری و فدراسیون کشتی برای توسعه ورزش خبر داد و گفت: بهره‌بردار واقعی پایگاه‌های قهرمانی در پایتخت مردم مناطق مختلف تهران هستند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش، مجموعه ورزشی شهید شاعری به عنوان چهارمین سالن کشتی پایتخت با حضور رییس فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان ورزشی در منطقه ۱۷ افتتاح شد. در این مراسم که در مجموعه شهید شاعری در منطقه ۱۷ تهران برگزار شد، چهره‌هایی از جمله علیرضا دبیر رییس فدراسیون، حبیب اخلاقی عنوان دار جهانی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم جوانان کشتی ازاد، محمد خاکپور عضو تیم ملی، حسین اوجاقی و برخی از معاونان سازمان ورزش شهرداری، منصور برزگر، مهدی امیرآبادی، طالب نعمت پور، محمدرضا مهدوی، قاسم علی عسگری و محسن فره‌وشی حضور داشتند.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه افتتاح این سالن در جمع خبرنگاران گفت: این یک کار مهم و قابل تحسین که با تعامل سازنده فدراسیون کشتی و شهرداری تهران ایجاد شده است. محله‌های مختلف استعدادهای زیادی دارند که می‌تواند با این سالن‌ها شکوفا شود. همچنین سالن‌های کشتی می‌تواند به جایی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تبدیل شود. براساس تعامل دوطرفه خدمات این سالن یا کاملا رایگان یا به براساس مصوبه بسیار کم خواهد بود.

وی در خصوص مدیریت سالن‌ها نیز اظهار داشت: یک نفر از سوی فدراسیون کشتی به عنوان مسوول سالن انتخاب می‌شود و چند مربی شاگرد ساز و قهرمان پرور نیز در این سالن‌ها فعالیت دارند. امیدوارم این اتفاق در رشته‌های دیگر هم رخ دهد. نگاه شورای شهر، شهردار تهران و سایر مسوولان شهرداری توسعه ورزش در ۲ بعد قهرمانی و همگانی است. افتتاح پایگاه های قهرمانی یک اتفاق خوب در کشتی پایتخت به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: البته این سالن‌ها می‌توانند در اختیار علاقمندان به رشته‌های دیگر در ۲ بخش زنان و مردان قرار بگیرد و بعدظهرها نیز در اختیار کشتی باشد. نگاه شهرداری و شورای شهر تعامل و تکامل در ورزش است و امیدوارم این رویه در رشته‌های دیگر ادامه داشته باشد.

اجاقی در خصوص بهره‌برداری این سالن‌ ورزشی گفت: بهره‌بردار اصلی این سالن‌ها مردم هستند و جوانان و نوجوانان بهترین استفاده ممکن را از این سالن‌ها می‌کنند. فدراسیون کشتی بازسازی خوبی انجام داده و یک سالن مجهز را برای مردم ایجاد کرده است و این یک کار قابل تحسین است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط