1402/11/07-22:54
در نود و سومین پویش شنبه‌های «اميد و افتخار» شهرداری تهران انجام شد؛

افتتاح پایگاه ورزش قهرمانی کشتی در محله اتابک منطقه ۱۵

افتتاح پایگاه ورزش قهرمانی کشتی در محله اتابک منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: مفتخریم در نود و سومین پویش «شنبه‌ امید و افتخار»، پایگاه ورزش قهرمانی کشتی را در محله اتابک با نام مهر خاوران (شهیدان خدمت) افتتاح کنیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی مهر خاوران که به صورت ویدئو کنفرانس(برخط) برگزار شد، گفت: محله اتابک، هاشم آباد، مینابی و شوش جزء محله‌های قدیمی و ورزش خیز هستند و قطعا با افتتاح این خانه کشتی شاهد ظهور قهرمانان بزرگی از دل محله‌های جنوب شرق تهران در میادین بین المللی برای ورزش کشتی ایران خواهیم بود.

او افزود: افتتاح چنین مجموعه‌هایی در دل محلات می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توسعه ورزش تاثیر بسزایی داشته باشد.

شیری اضافه کرد: باشگاه مهر خاوران مجموعه ورزشی مجهزی است که علاوه بر ماموریت اصلی خود که ورزش کشتی است رشته‌های دیگری نظیر ورزش های رزمی، بدمینتون و... را به شهروندان ارائه می کند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در این مراسم با اشاره به افزایش کمی ورزشکاران رشته کشتی طی ۴ سال اخیر گفت: با افزایش کمی این ورزش کیفیت نیز افزایش می یابد، کشتی رقیب هیچ ورزشی نیست همه رشته‌های ورزشی به نوبه خود برای افتخار آفرینی و بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران زحمت می‌کشند. کشتی موتور محرک دیگر ورزش‌هاست و با ارتقای ورزش کشتی دیگر رشته‌های ورزشی نیز پیشرفت می‌کنند.

آیین افتتاح از مجموعه ورزشی مهر خاوران(شهیدان خدمت) به صورت ویدئو کنفرانس (برخط) همزمان با دو مجموعه ورزشی در مناطق ۱۷ و ۱۸ صبح امروز، شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نود و سومین پویش امید و افتخار توسط شهردار منطقه و برادر شهیدان «مجید و امیر حسین خدمت» افتتاح شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط