1402/11/12-01:30

راه اندازی ایستگاه آموزش تخصصی دوچرخه سواری در بوستان پیروزی

راه اندازی ایستگاه آموزش تخصصی دوچرخه سواری در بوستان پیروزی

شهردار منطقه ۱۳ از راه اندازی ایستگاه آموزش تخصصی دوچرخه سواری در بوستان پیروزی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: به منظور ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه پاک، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۳ اقدام به راه اندازی ایستگاه آموزش تخصصی دوچرخه سواری در بوستان پیروزی کرد.

وی افزود: با راه اندازی اين خانه دوچرخه، ایستگاه های دوچرخه منطقه ۱۳ به ۳ خانه افزايش یافت که در حال حاضر در سرای محلات آشتیانی و نیروی هوایی با ظرفیت ۶۰ دستگاه دوچرخه، به شهروندان محلات خدمت رسانی می شود.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقداماتی که در زمینه تجهیز و استفاده بهینه از خانه‌های دوچرخه انجام شده است گفت: اکنون در حال پیگیری بحث آموزش در زمینه خانه‌های دوچرخه هستیم و دوره‌های آموزش دوچرخه سواری با حضور مربیان مجرب فدراسیون دوچرخه به طور رایگان برگزار می شود.

سید امیر سید هنجن، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۳ نیز با اشاره به نحوه پذیرش افراد در بوستان پیروزی گفت: پذیرش متقاضیان در قالب ارائه کارت ملی در محل این خانه‌ دوچرخه انجام می شود و دوچرخه‌های موجود تنها در مسیر دوچرخه سواری بوستان پیروزی می‌توانند تردد داشته باشند. 

وی خاطر نشان کرد: افزايش خانه‌های دوچرخه و فرهنگسازی استفاده از دوچرخه به جای خودروهای دودزا، علاوه بر کاهش آلودگی هوا در حفظ وثبات محيط زيست موثر است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط