1402/11/15-22:44

برگزاری جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴

برگزاری جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴

جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۱۴ با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و ناظران معاونت ترافیک شهرداری تهران، شهردار و معاون ترافیک منطقه و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، طی برگزاری جلسه نظارت دوره ی معاونت حمل و نقل و ترافیک که با هدف بررسی چالشها و میزان کیفیت پروژه های احداثی و نگهداشت ترافیک منطقه برگزار شد، از عملکرد با کیفیت حوزه ترافیک بویژه در فعالیت های آموزشی و فعالیت های زیرساختی در بخش حمل و نقل عمومی و ایمنی عابران تقدیر شد.

در ادامه مدیر کل حمل و نقل عمومی مواردی را در خصوص پایانه تاکسیرانی، رسیدگی به ایستگاه های بی ار تی و تعیین تکلیف خط بی ار تی خاوران و توجه ویژه به مسله آموزش گروههای مختلف را از وظایف مهم ترافیک منطقه دانست.

طی برگزاری جلسه نظارت ستادی همچنین ضمن اشاره به مسائل و مشکلات ترافیکی چون نقاط حادثه خیز، بزرگراهها و پروژه های ترافیکی، بر حل مشکلات پیش رو و ارتقای کیفیت زیرساخت های کالبدی شهر از منظر ترافیک تاکید شد.

گفتنی است پیش از این جلسه و در نظارت میدانی با حضور صادق جهانی معاون اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک تهران و جمعی از مدیران حوزه از تمامی پروژه های احداثی و نگهداشت ترافیک منطقه ۱۴ بازدید به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط