1402/11/17-14:27

بازدید دانشجویان بين المللی دانشگاه‌های تهران از پروژه های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران

بازدید دانشجویان بين المللی دانشگاه‌های تهران از پروژه های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران

دانشجويان بين المللی دانشگاه‌های تهران از پروژه های ساختمان بلدیه(خانه شهر) و پارکینگ طبقاتی نیایش که توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در حال ساخت می باشد، بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، پیرو دعوت این سازمان از دانشجویان، اساتید و عموم علاقه مندان، برای بازدید از پروژه های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و هماهنگی صورت گرفته با معاونت امور بین الملل مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران، جمعی از دانشجويان بين المللي رشته های مهندسی دانشگاه‌هاي تهران از پروژه های ساختمان بلدیه (خانه شهر) و پارکینگ طبقاتی نیایش بازدید کردند و ضمن استفاده از تجارب مهندسان این سازمان در اجرای پروژه های عمرانی، هر چه بیشتر و از نزدیک با بازار کار خود در پایتخت ایران آشنا شدند.

پروژه ساختمان بلدیه (خانه شهر) در دو فاز احداث خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در فاز نخست احداث خانه شهر در دست اقدام می باشد. این پروژه با هدف بازآفرینی یک میدان تاریخی با کاربری فرهنگی و اجتماعی، ضمن احیاء میدان توپخانه و ساختمان بلدیه منجر به بازگشت هویت فرهنگی و تاریخی به این میدان خواهد شد.

پروژه ساختمان بلدیه در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ و زیربنای ۱۸۰۰۰ مترمربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کاربری های کافه رستوران، نمازخانه، سالن نمایش، راه موزه، عکسخانه، شهر کتاب، گالری، کافه کتاب و... احداث می شود.

پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش نیز با گنجایش ۱۲۷۸ خودرو در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۲ هزار مترمربع در ۹ طبقه در تراز زیرسطحی و ۲ طبقه تجاری بر روی آن در حال احداث می باشد. پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش پروژه ای خاص و منحصر به فرد است که با استفاده از روش بالا به پایین (Top Down) که در حال حاضر و در نوع خود از مدرن ترین روش های روز مهندسی در دنیا به شمار می رود با نصب بیش از ۲۰۰ شمع به ارتفاع ۴۰ متر در حال ساخت توسط فرزندان و مهندسان این مرز و بوم می باشد.

لازم به ذکر است پروژه ساختمان اداری جدید شهرداری منطقه ۶ از دیگر پروژه های قابل بازدید این سازمان می باشد که با استفاده از ستون های فولادی و اتصالات پیچ و مهره در ۱۳ طبقه در حال ساخت می باشد.

گفتنی است دانشجویان، اساتید و عموم علاقه مندان به بازدید از این ۳ پروژه عمرانی می توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با شماره تلفن ۸۵۱۵۰ داخلی ۳۵۵ تماس حاصل نمایند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط