1402/11/17-22:02
در راستای اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت انجام شد؛

اصلاح هندسی ۵هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های منطقه ۱۶

اصلاح هندسی ۵هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ از اجرای عملیات اصلاح هندسی ۵ هزار مترمربع معابر و محورهای این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور با اشاره به اهمیت مناسب سازی معابر و روانسازی ترافیک برای ایمنی و رضایت شهروندان گفت: بر این اساس و در راستای طرح تحول بیست گانه خدمت، عملیات اصلاح هندسی معابر برای کاهش حجم و حوادث ترافیکی همچنین ایمن سازی محورهای منطقه انجام شده است.

سالاری پور با بیان اینکه برنامه ریزی برای کاهش حجم ترافیک، ارتقای تردد ایمن و ایجاد دسترسی آسان‌تر در منطقه با شناسایی نقاط حادثه خیز و پرترافیک و بر اساس رصد میدانی همچنین گزارش‌های مردمی صورت گرفت، افزود: در این راستا با انجام اصلاح هندسی و احداث میدان در تقاطع خیابان تولایی و گودرزی به عنوان پروژه مورد درخواست شهروندان همچنین انجام عملیات ۵هزار مترمربع اصلاحات هندسی و رفع نقاط حادثه خیز در خیابان‌ها و معابر اصلی، چالش های ترافیکی به حداقل رسیده است.

وی همچنین به نصب تجهیزات و المان‌های ترافیکی طبق نیازسنجی و شناسایی صورت گرفته به عنوان دیگر فعالیت های ترافیکی در محورهای عبوری منطقه اشاره کرد.

شهردار منطقه۱۶ خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن طرح تحول بیست گانه در این بخش از پایتخت، روان سازی حجم ترافیکی معابر و تسریع و تسهیل در تردد و انجام فعالیت های ترافیکی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان در دستورکار قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط