1402/11/17-22:13
با صرفه‌جویی شصت میلیارد ریالی مدیریت شهری منطقه ۸ انجام شد؛

احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری

احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۸ از احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری حدفاصل جنوب خیابان جانبازان شرقی تا خیابان شهید حسینی با صرف هزینه ده میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ مجید سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اجرای پروژه احداث دور برگردان غیرهمسطح در اتوبان شهیدباقری، پل هوایی عابر پیاده فرسوده و معارض طرح توسط این منطقه جمع‌آوری و با توجه به وجود کاربری‌های مسکونی و آموزشی در محدوده پروژه، پس از مطالعه و تصویب سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران محل احداث پل هوایی جدید مکان‌یابی و با صرف هزینه ده میلیارد ریال نسبت به احداث پل هوایی عابر پیاده جدید اقدام شد.

سلمانی در ادامه افزود: پل هوایی عابر پیاده اتوبان شهید باقری از تجمیع و تلفیق پل‌های جمع‌آوری شده در دو محل از سطح منطقه و در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است در برآوردهای اولیه و قبل از تصمیم به احداث با استفاده از پل‌های جمع‌آوری شده سطح منطقه هزینه این پروژه هفتاد میلیارد ریال محاسبه شده بود که بر اساس این اقدام، مدیریت شهری منطقه ۸ علاوه بر کسب رضایت شهروندان و تسهیل در رفت‌و‌آمد ایشان به میزان ۶۰ میلیارد ریال به صرفه و صلاح شهرداری تهران عمل نموده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط