1402/11/18-15:55

چهار محور بزرگراهی منطقه ۱۹ بهسازی و ایمن سازی شد

چهار محور بزرگراهی منطقه ۱۹ بهسازی و ایمن سازی شد

شهردار منطقه ۱۹ از بهسازی و ایمن سازی ترافیکی ۴ محور بزرگراهی اصلی و پرتردد در راستای افزایش ضریب ایمنی شریان های مهم این منطقه خبرداد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به نظارت های مستمر بر بزرگراه‌ها به منظور ارتقای نگهداشت و ایمن‌سازی این محورها تصریح کرد: در همین راستا طی فعالیت‌های ترافیکی اخیر، نسبت به تعمیر، مرمت و تعویض ۴۰ شاخه گاردریل در بزرگراه های شهید هاشمی، شهید تندگویان، شهید کاظمی و آزادگان براثر تصادفات و سرقت اقدام شده است.

این مسئول با اشاره به پیش بینی نصب ۱۰۰ عدد تابلو خطر نما در محور پر ترافیک شهید هاشمی منتهی به بهشت زهرا(س) افزود: در مسیر شمال به جنوب حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا دور برگردان مقابل صالح آباد تا کنون ۴۵ تابلو خطرنمای ۲۰ در ۶۰ نصب و مابقی نیز در این محدوده اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور آگاهی، آشکار سازی جناقی ها و هشدار به رانندگان در محدودیت مسیرهای عبوری و همچنین در نزدیکی تقاطع هایی که آنها نیاز به تغییر مسیر دارند، ۵ عدد کاشن تانک ترافیکی در بزرگراه های آزادگان، شهید تندگویان و خیابان شهید رحمانی جانمایی و نصب شد.

شهردار منطقه در خصوص برنامه های پیش رو معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه به منظور ارتقای ایمنی محور های بزرگراهی و معابر در آینده نزدیک به نصب تابلو های تیپ(هم شکل) از نوع خطر نما و جهت نما در بزرگراه شهید هاشمی، بلوار علامه عسگری، رمپ و لوپ و قوس های معابر خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط