1402/11/22-12:16
شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد:

تسریع در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی منطقه۱۲

تسریع در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی منطقه۱۲

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ در نشستی که با حضور محتشم آرا رئیس حقوقی شهرداری تهران، هیئت همراه، معاونان، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد؛ بر تسریع رسیدگی به پرونده های حقوقی منطقه تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، شهردار منطقه در این جلسه با اشاره به قدمت منطقه و حجم بالای پرونده های باز حقوقی ضمن قدردانی از اداره کل حقوقی شهرداری تهران به جهت اهتمام ویژه‌ای که در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی شهروندان دارند، افزود: توجه و تسریع در رسیدگی به این پرونده‌ها سبب نقض بسیاری از محکومیت‌های ناحق شهرداری تهران شده و همین امر از تضییع حقوق از دست رفته شهر و شهروندان عزیزمان جلوگیری کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پرونده‌های شهرداری تهران به جهت موضوعیت با حقوق عامه، بر تسریع در رسیدگی به این پرونده‌ها و جلوگیری از اطاله دادرسی تاکید کرد.

محتشم آرا رئیس اداره حقوقی شهرداری تهران نیز از خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه شهردار، مدیر و همکاران حقوقی منطقه ۱۲ که با تمام توان برای استیفای حقوق عامه در تلاشند، قدردانی کرد و بر برنامه ریزی منسجم به منظور تحقق اهداف پیش رو در پیگیری پرونده های قضایی شهرداری و جلوگیری از تضییع حقوق آن تاکید کرد.

در پایان جلسه از زحمات بیات مدیر سابق اداره حقوقی شهرداری منطقه ۱۲ با اهدای لوح تقدیر و مظفری به عنوان مدیر جدید اداره حقوقی معرفی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط