1402/11/26-11:18
حق لطفی:

طرح نمای ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶ به تصویب رسید

طرح نمای ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶ به تصویب رسید

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام تصویب طرح نمای ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶ از پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام تصویب طرح نمای ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶ از پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصدی این پروژه خبر داد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران افزود: با هماهنگی های صورت گرفته و در راستای تکمیل و ساخت ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶ طراحی نمای جدید و مدرن این ساختمان به تصویب رسید و در دستور کار این سازمان قرار گرفت تا عملیات اجرایی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

"حق لطفی" ادامه داد: مقاوم سازی تمامی طبقات ساختمان به همراه عایق ضد حریق در طبقات اول تا هشتم و منفی یک و دو و اجرای وال پست طبقات اداری به اتمام رسیده است، دیوار چینی طبقات در حال تکمیل می باشد و لوله کشی های آب و فاضلاب ساختمان نیز آغاز شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته، این پروژه در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است ساختمان اداری جدید شهرداری منطقه ۶ در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با زیربنای ۱۴هزار مترمربع در ۱۴ طبقه، شامل ۵ طبقه زیرزمین، یک طبقه همکف و ۸ طبقه بر روی زمین در حال ساخت و تکمیل می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط