1402/11/27-13:23

اجرای سه طرح در راستای ارتقای امنیت بوستان جنگلی سرخه حصار

اجرای سه طرح در راستای ارتقای امنیت بوستان جنگلی سرخه حصار

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای سه طرح مرتبط با رفع معضلات و آسیب های اجتماعی و شهری در محدوده بوستان جنگلی سرخه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، ایجاد محیطی ایمن در بوستان‌های منطقه از جمله بوستان جنگلی سرخه حصار را یکی از مهمترین اولویت‌ها بر شمرد و افزود: این مهم با همکاری و تلاش شبانه‌روزی نیرو های یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۳ و همراهی سایر نیرو ها از جمله نیروی انتظامی از اواسط آبان ماه آغاز شده و تا پایان سال با جدیت ادامه می یابد.

در مرحله دوم اجرای طرح ارتقای امنیت بوستان جنگلی سرخه حصار ،فروشندگان مواد با همکاری پلیس و یگان حفاظت شهرداری در بوستان جنگلی سرخه حصار و حاشیه بزرگراه شهید یاسینی جمع آوری شدند.

همچنین، معتادان متجاهر با تعامل به عمل آمده با اکیپ های گشت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و بازدید این اکیپ ها از محدوده، در صورت مشاهده، افراد مذکور توسط واحد گشت سازمان خدمات اجتماعی جمع آوری و به مراجع ذیصلاح معرفی و منتقل می شوند.

در خصوص طرح جمع آوری سگ های ولگرد سرخه حصار نیز با تعامل و هماهنگی اکیپ های زنده گیری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پارک سرخه حصار، با توجه به وجود سگ‌های ولگرد و مزاحمت‌های این حیوانات برای شهروندان و ایجاد آلودگی‌های محیطی در پارک جنگلی سرخه حصار، اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه، این طرح را در فوریت طرح های خدماتی خود بر اساس دستورالعمل ابلاغی قرار داده است.

با همکاری پلیس در این طرح ها تلاش می شود حداکثر امنیت را برای حضور خانواده‌ها در همه ایام به ویژه ساعات پایانی شب در تفرجگاه‌ها به خصوص بوستان های بزرگ تأمین شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط