1402/11/27-13:30
در راستای مهم ترین دغدغه ساکنان محله رضویه پس از ۱۵ سال انجام شد؛

تملک معارض اصلی طرح بازگشایی ۲ معبر مهم در شهرک رضویه منطقه ۱۵

تملک معارض اصلی طرح بازگشایی ۲ معبر مهم در شهرک رضویه منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از تملک معارض اصلی طرح بازگشایی ۲ معبر مهم در شهرک رضویه منطقه پس از ۱۵ سال خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ گفت: تملک اصلی‌ترین معارض طرح تعریض تقاطع خیابان ۳۰ متری شهید اعرابی با خیابان ۲۰متری شهید اسکندرلو(نخلی) همزمان با دهه مبارک فجر انجام و ملک مذکور تخریب و مراحل عمرانی معبر آغاز شد.

او با اشاره به اینکه محله رضویه با جمعیت قابل توجه در ناحیه ۴ منطقه ۱۵ قرار دارد و دغدغه و درخواست‌های اهالی در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت گفت: به همین منظور ایجاد دسترسی در شهرک که مهمترین درخواست اهالی محله بود پس از ۱۵ سال پیگیری و و درحال انجام است.

به گفته او؛ به در این راستا اصلی‌ترین معارض این پروژه با ۱۹۰ متر مربع عرصه، ۲۵۰ متر مربع عیان و ۵۰ متر مربع تجاری با اعتیاری بالغ بر ۱۹۸ میلیارد ریال تملک و تخریب شد و عملیات عمرانی آن آغاز شد، که با بازگشایی این معبر، دسترسی به شهرک مشیریه و کندروهای بزرگراه شهید نجفی رستگار برای شهروندان فراهم خواهد شد.

شهردار منطقه در پایان گفت: با احداث اين مسير دسترسی و اصلاح هندسی، رفت و آمد اهالي محل تسهیل و بر رفع آسیب‌های عبور و مرور شهروندان تاثیر گذار خواهد بود همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط