1402/11/30-00:20
مهدی گلشنی در نظارت ستادی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه۸؛

مدل‌های مختلف حمل‌ونقلی با محوریت پیاده‌راه‌ها در منطقه۸ اجرا می‌شود

مدل‌های مختلف حمل‌ونقلی با محوریت پیاده‌راه‌ها در منطقه۸ اجرا می‌شود

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۸، این منطقه را با پوشش ۱۰۰درصدی حمل‌ونقل عمومی و خدمات‌دهی به شهروندان، دارای ظرفیت ویژه برای اجرای مدل‌های مختلف حمل‌ونقلی با محوریت پیاده‌راه‌ها دانست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ جلسه نظارت ستادی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با حضور "فاطمه تنهایی" شهردار، مهدی گلشنی مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران و هیئت همراه با ارائه گزارش عملکرد از اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه و صدور دستورات لازم در خصوص تسهیل روند اجرایی دغدغه‌ها و موارد مورد نظر توسط معاونت حمل‌ونقل برگزار شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه با بیان اینکه حضور مدیران ارشد شهری در مناطق بر تسهیل امور و روند اجرای کار تأثیرگذار است خواستار نگاه ویژه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک نسبت به اجرای طرح‌ها و اقدامات منطقه شد.

تنهایی با تأکید بر لزوم حفظ امنیت جانی پاکبان‌های حوزه خدمات شهری در بزرگراه‌های سطح منطقه، ایمن‌سازی بزرگراه‌ها براساس نقاط شناسایی شده توسط منطقه را مهم و دارای اولیت دانست.

شهردار منطقه۸ در ادامه از دغدغه‌های مهم منطقه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک را تأمین فضای پارکینگ در سطح منطقه دانست و بیان کرد: این منطقه با توجه به بافت سکونت‌گاهی و دسترسی‌های آسان، با تراکم جمعیتی بالایی که دارد همواره در تأمین فضای پارکینگ با مشکل مواجه است. در این راستا مدیریت شهری منطقه در این دوره پروژه پارکینگ مشارکتی امیر در خیابان شهید مدنی چهارراه نظام‌آباد را با ۱۰ درصد پیشرفت که به مدت ۱۸ سال مسکوت مانده بود به اجرا درآورد و این پارکینگ به زودی با تأمین ۴۷۵ جای پارک به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه این نشست مهدی گلشنی مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق، منطقه۸ را تنها منطقه دارای پوشش ۱۰۰ درصدی حمل‌ونقل عمومی از جمله خط مترو، اتوبوسرانی(بی‌آر‌تی)، خطوط تاکسی و... دانست و اظهار کرد: دسترسی به انواع حمل و نقل عمومی در این منطقه فرصتی برای مدیریت شهری است که امکان برنامه‌ریزی و طراحی انواع مدل‌های حمل‌ونقل انسان‌محور مانند دوچرخه، اسکوتر و... را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در ادامه با تقدیر از اقدام منطقه در خصوص جمع‌آوری پل‌های عابر پیاده فاقد کارایی لازم در میدان نبوت و خیابان شهید آیت افزود: منطقه ۸ به عنوان اولین منطقه اقدام به جمع‌آوری پل‌های فاقد کاربری لازم برای شهروندان و حذف زوائد بصری از سطح شهر نمود که این اقدام ارزشمندی است و خوشبختانه رضایت شهروندان منطقه را نیز به دنبال داشته است.

گلشنی همچنین استفاده و مونتاژ تجهیزات این دو پل را در احداث پل بزرگراه شهید باقری همراه با کار کارشناسی و تخصصی لازم را اقدامی قابل تقدیر و نمونه‌ای برای سایر مناطق جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های مدیریت شهری دانست.

در پایان این نشست مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران از معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با اهدای لوح تقدیر کرد. همچنین در ادامه، نظارت ستادی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از منطقه۸ با بازدید مدیران ارشد از پروژه‌ها و اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک سطح منطقه پایان یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط