1402/11/30-17:18

حاشیه رودخانه مقصودبیک مهیای پیاده روی شهروندان شد

حاشیه رودخانه مقصودبیک مهیای پیاده روی شهروندان شد

پیاده راه رودخانه مقصودبیک به عنوان نقطه بی دفاع شهری، با روشن شدن چراغ ها به متراژ یک هزار و ۵۰۰ مترطول آماده حضور شهروندان شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن‌ اعلام خبر فوق گفت: فضای بی‌دفاع شهری می‌تواند بستری برای آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های غیرمجاز و نابهنجار شود بر همین اساس با توجه به حساسیت و تاکید شهردار منطقه در بازدیدهای دوره ای از محلات، زیباسازی سیمای شهری و ارتقاء کیفیت فضاهای عمومی به خصوص میدان تجریش و ورودی های امام زاده صالح(ع) که مورد توجه خاص شهروندان و گردشگران مذهبی و تفرجی است مدنظر قرار گرفت.

او افزود: با توجه به آماده‌سازی فضای شهر برای روزهای پایانی سال و اجرای طرح های نوروزی در کنار سایر فعالیت های عمرانی و خدماتی، عملیات رنگ آمیزی و روشنایی ۷۰ پایه چراغ روشنایی و ۱۵ برج نوری در این محدوده با تلاش نیروهای حوزه زیباسازی این منطقه انجام شد.

صفایی همچنین از همکاری سازمان برق شمیران با شهرداری منطقه یک تشکر و قدردانی کرد و گفت: این عملیات در راستای زیبا تر کردن جلوه بصری شهر در معابر کم تردد و بی دفاع شهری انجام شد و امیدواریم با همکاری و تعامل سازمان ها شاهد زیبایی بیشتر شمیران باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط