1402/12/01-22:54
معاون شهردار تهران:

رویداد «شهرآموز» نمادِ حرکت شهرداری تهران در مسیر تحولِ دانش‌محور است

رویداد «شهرآموز» نمادِ حرکت شهرداری تهران در مسیر تحولِ دانش‌محور است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران رویداد «شهرآموز» را نمادِ حرکت شهرداری تهران در مسیر تحولِ دانش‌محور دانست و گفت: برگزاری «دوره‌های آموزشی کاربردی» سازمان را از رکود و روزمره‌گی دور می‌کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، رویداد آموزشی تعالی سازمانی و تحول اداری(شهرآموز) با حضور مجید باقری معاون شهردار تهران، مدیران حوزه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا و جمع کثیری از کارکنان شهرداری تهران برگزار شد.

باقری در این نشست ضمن گرامیداشت یاد مرحوم دکتر محمد امیرآبادی مدیر کل سابق دفتر پایش و تعهد و تخصص آن مرحوم در عرصه کار و خدمت، گفت: رویداد «شهرآموز» نمادِ حرکت شهرداری تهران در مسیر تحولِ دانش‌محور است.

وی افزود: رویدادهایی همچون «رویداد شهرآموز» با تلفیق «آموزش»، «کار گروهی»، «همدلیِ دانش‌پژوهانه» و «برنامه‌ریزی» به «تحول و تعالی سازمان» کمک خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری «دوره‌های آموزشی کاربردی» سازمان را از رکود و روزمره‌گی دور می‌کند، افزود: آفت بسیار مهم سازمان‌های بزرگ روزمرگی‌ست و اگر دچار این آفت شویم، بهره‌وری سازمانی با مشکل مواجه می‌شود. چنانچه این رویدادها با تلفیق آموزش، کار گروهی و همدلی دانش‌پژوهانه برگزار شوند به دوری از این آفت کمک می‌کنند؛ به‌همین منظور از مرکز نوسازی و تحول اداری انتظار داریم رویدادهای بیشتری با محتوای غنی‌تر و حضور اساتید صاحب نام کشور برگزار کند.

باقری تأکید کرد: تلاش ما این است که نیروی انسانی دو بال داشته باشد. اول بال تعهد و عرق سازمانی و دوم بال یادگیری. با این دو بال است که نیروی باهوش و توانمند شهرداری می‌تواند اقدامات خوبی داشته باشد و کارها را به خوبی پیش ببرد.

وی اولین بسته خرسندساز را در راستای ایجاد عرق سازمانی دانست و گفت: اولین بسته با همراهی همکاران محترم به اهداف خود نزدیک شد؛ چنان‌که ۴۰ هزار نفر از همکاران با همراهی خانواده محترمشان در محور گشت و گذار شرکت کرده‌اند. در ادامه این بسته، محور مسکن را در نظر گرفته‌ایم که با مشخص شدن مدل اجرای این بسته، به زودی با حضور شهردار تهران رونمایی می‌شود.

باقری تأکید کرد: دلیل تأخیر در رونمایی از خرسندساز مسکن، دغدغه‌ی شهردار محترم تهران و مجموعه مدیریت شهری برای اجرای این طرح به کارشناسی‌ترین شیوه‌ در دسترس است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به برگزاری پویش ۱۸۰ ثانیه با مدیریت دانش ‌گفت: به دلیل تجربیات خوب ثبت شده در سامانه مدیریت دانش، در نظر گرفتن ۱۰ امتیاز ارتقای مسیر شغلی برای شرکت‌کنندگان را مجدد بازبینی می‌کنیم تا افراد بیشتری مشمول این امتیاز شوند.

وی با اشاره به ۸ رونمایی انجام شده در رویداد شهرآموز عنوان کرد: این ۸ رونمایی نشان دهنده این است که مسیر تحول را آغاز کرده‌ایم. جایزه تحول سازمانی بر مبنای خوداظهاری خود شما همکاران عزیز است که در نهایت این اظهارات توسط ارزیابان بررسی و سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق دارای تحول انتخاب می‌شوند.

وی درخصوص نشان بهشت گفت: نشان بهشت به این معناست که ما به کارهای نخبگانی اهمیت می‌دهیم. امیدوارم برای اینکه رونمایی‌ها استمرار داشته باشد و به نتیجه برسد، شما بزرگواران با همیاری و همدلی ما را همراهی کنید تا به دستاوردهای خوبی برسیم.

گفتنی‌ست، در این رویداد از نشان بهشت، بازیوارسازی(سرآمدان)، سومین رویداد تهران ۱۴۰۴ (مالی و اقتصاد شهری)، سامانه آموزش (آتی)، نشان تحول و تعالی سازمانی، تندیس سلامت اداری و مبارزه با فساد، کتاب کارمند حرفه‌ای و رویداد شهر نگار رونمایی و از جمعی از برگزیدگان تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط