1402/12/06-11:39
همزمان با نیمه شعبان انجام شد؛

افتتاح مجهزترین مجموعه ورزشی ویژه کارکنان در شهرداری منطقه ۱۵

افتتاح مجهزترین مجموعه ورزشی ویژه کارکنان در شهرداری منطقه ۱۵

مجهزترین مجموعه ورزشی در شهرداری منطقه ۱۵ همزمان با نیمه شعبان به منظور توسعه خدمات رفاهی، تامین رفاه کارکنان این منطقه و تقویت روحیه و بازدهی آنان، با حضور شهردار، معاونین و روسای ادارات منطقه افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی منطقه ۱۵ ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان گفت: بهره وری و ارتقای هر سازمانی به تقویت روحیه شادابی و نشاط کارکنان مرتبط می شود و افتتاح چنین مجموعه‌ای بی شک سبب افزایش روحیه و نشاط، سلامت و تندرستی آن‌ها خواهد شد.

او توسعه فضاهای ورزشی را امری بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: توسعه ورزش در بهينه سازي زندگي کارکنان نیز مشهود است و امیدواریم با افتتاح این باشگاه ورزشی بخشی از نیازهای رفاهی و تفریحی کارکنان را تامین کنیم تا آمادگی لازم برای خدمت به شهروندان و جلب رضایت شهروندان که همان رضایت الهی است، حاصل شود.

مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۱۵ با ۲۳ دستگاه مدرن بدنسازی، ۴ دستگاه هوازی، میز فوتبال دستی، رختکن، بازسازی ۲ چشمه سرویس بهداشتی و... با بهره گیری از ظرفت‌های موجود منطقه افتتاح شد.

همچنین افتتاح مجموعه ورزشی مهر خاوران، بازسازی و نوسازی مجموعه بوستان بانوان، احداث و نوسازی ۷ زمین چمن محلی در نواحی هفتگانه و... در راستای ارتقای سرانه‌های ورزشی و تقویت روحیه و نشاط شهروندان در جنوب شرق تهران، انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط