1402/12/06-19:37

در شب نیمه شعبان ۶۰ پروژه مدیریت شهری و توسعه محله ای در منطقه ۳ افتتاح و به بهره برداری رسید

در شب نیمه شعبان ۶۰ پروژه مدیریت شهری و توسعه محله ای در منطقه ۳ افتتاح و به بهره برداری رسید

آیین افتتاح و بهره برداری از ۶۰ پروژه عمرانی، ترافيكی، خدمات شهری و اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۳ با حضور جمعی از مسئولین و شهروندان منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، آيين بهره برداری از ۶۰ پروژه عمرانی، ترافيكی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۳ با حضور هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، محسن پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، حميد جوانی شهردار منطقه ۳، سردار بحتیاری فرمانده قرارگاه نصر، سید محمد حسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد و جمعی ديگر از مديران شهری، لشکری و کشوری برگزار شد.

هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به افتتاح و بهره برداری ۱۸ تقاطع در شهر تهران تا پایان سال جاری اشاره کرد هادی حق بین در ادامه گفت: تا ۱۰ روز آینده تقاطع بزرگراه شهید ستاری به شهید لشکری در منطقه ۵ را افتتاح خواهیم کرد و برای سال ۱۴۰۳ نیز حدود ۲۰ تقاطع را تحویل شهروندان تهرانی خواهیم داد.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در این مراسم به تشریح اهم پروژه های افتتاحیه اشاره کرد و اظهار داشت از این ۶۰ پروژه ۴۵ پروژه مربوط به پروژه های توسعه محله ای و ۱۵ پروژه مدیریت شهری بوده است.

جوانی در ادامه به ساخت سوله جدید بازیافت منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سوله قبلی در محله ده ونک با اعتراض اهالی مواجه بود، در سال ۱۴۰۳ سوله جدیدی در محلی غیرمسکونی که الان پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی دارد را آماده و در  سال آینده افتتاح خواهیم کرد.

جوانی در ادامه اظهار داشت، امسال در تمامی حوزه ها پروژه های متنوعی اجرا شده که بعنوان مثال میتوان به احداث تصویه خانه الهیه، تونل نوری خیابان ولی عصر(عج)، احداث زمین اسکیت و آبنمای بوستان پایداری، مخازن آب، گذرهای ترانه و ترنم و ستار کشانی، مسقف سازی، نورپردازی و مبلمان شهری پایانه های شهید حقانی و قلهک، تراش و روکش بیش از ۲۴۰هزار مترمربع در سطح منطقه، بیش از ۴۲۰۰ مترمربع اصلاح هندسی در سطح منطقه، پیاده روسازی، بهسازی کانالهای سطح منطقه، نورپردازی معابر و بزرگراه های سطح منطقه اشاره کرد.

این برنامه در بخش های مختلفی من جمله اجرای گروه سرود نجم الثاقب، نماهنگ امام زمان، تقدیر از خانواده معظم شهید خرمی، قهرمانان ورزشی و مدیران نمونه، آتش بازی و نورافشانی و... همراه بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط