1402/12/13-13:05

لکه گیری معابر و مرمت پیاده روها در طرح استقبال از بهار منطقه ۱۹

لکه گیری معابر و مرمت پیاده روها در طرح استقبال از بهار منطقه ۱۹

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای فعاليت های عمرانی طرح استقبال از بهار در محور ویژه بلوار شکوفه تا میدان حیدر بابا در نواحی دو و سه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی گندمی با اشاره به اینکه اجرای عملیات لکه گیری، ترمیم آسفالت مرمت پیاده رو ها در این محور به صورت ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد افزود: عملیات لکه گیری و پیاده رو سازی تا کنون در ۱۲ نقطه از بلوار شکوفه و ۲۱ نقطه از  بلوار شهید ورامینی با صرف ۱۰ تن آسفالت و ۲۰ مترمربع پیاده روسازی انجام شده و ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه کیفیت معابر از عوامل مهم و شاخص در زندگی شهری و میزان رضایتمندی شهروندی است بیان کرد: عملیات پیاده روسازی و لکه گیری در معابر پیرامونی بوستان بهار در محله شکوفه نیز  اجرا شده است.

همچنین پیش بینی می شود ۸۰۰ مترطول انهار در معابر شهید مطهری، کوچه هشتم لقمان و بلوار شکوفه به جدول و کانیو تبدیل شود.

گندمی در تشریح اقدامات مناسب سازی معابر گفت: این عملیات به مساحت ۸۰۰ مترمربع در خیابان میثاق شمالی، بلوار شکوفه و بوستان بهار ۴۰۰ مترمربع، خیابان مکتب العباس و بوستان امید ۷۵۰ مترمربع، بوستان فرهنگیان ۳۰۰ مترمربع و خیابان نرگس ۲۵۰ مترمربع انجام شده است.

به گفته این مسئول به منظور افزایش رفاه شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، حذف ناهمواری ها و مرمت معابر با جدیت بیشتری تا پایان سال با لکه گیری و آسفالت در دستور کار قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط