1402/12/15-11:03
شهردار منطقه ۴ پایتخت خبر داد:

احداث مجموعه ورزشی گلشن پاسخگوی نیازهای سلامت شهروندان

احداث مجموعه ورزشی گلشن پاسخگوی نیازهای سلامت شهروندان

شهردار منطقه ۴ از احداث مجموعه ورزشی در محله کم برخوردار گلشن برای نوجوانان و جوانان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴، علی اصغر کمالی زاده با اعلام این خبر گفت:  از آنجا که جسم و روان همه انسان ها نیاز به تفریح و سرگرمی‌های سالم داشته و می بایست به این نیاز‌ها از مسیر درست آن پاسخ داده شود، اهمیت به امر ورزش بعنوان یک نیاز اساسی بسیار مورد اهمیت است.

وی با اشاره به این نکته که ورزش سبب رشد مسوولیت پذیری افراد می شود، ادامه داد: شرکت در فعالیت‌های ورزشی، فرصت ایجاد خود ارزیابی، ارتباط و مقایسه با همسالان و رقابت سالم را به وجود آورده و عزت نفس فرد را تقویت می‌کند.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور این مهم در زندگی روزمره شهروندان در سنین مختلف مجموعه ورزشی محله گلشن در فضای تقریبی ۱۳۰۰ مترمربع در دو طبقه امکاناتی نظیر سالن های ورزشی، استخر و...  را برای ورزشکاران این محله فراهم کرده است.

وی ادامه داد:  کلنگ احداث این مجموعه از آبان ماه سال جاری به زمین خورده و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

شهردار منطقه ۴ گفت: مجموعه ورزشی مذکور با تلاش همکاران منطقه۴ در سال آینده در اختیار ورزش دوستان و ورزشکاران این محله قرار خواهد گرفت.

مدیریت شهری پهناورترین منطقه پایتخت در پایان اذعان داشت: چنانچه جامعه‌ای بخواهد سلامتی کامل شهروندانش را تضمین کند، می بایست بسترهای لازم برای امر ورزش را برای ایشان فراهم کند؛ ازاین‌رو مدیران شهری با ایجاد مراکز ورزشی و رفاهی مختلف نقش بالایی در سرانجام رسیدن این مهم  را دارند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط