1402/12/17-17:37
معاون شهردار تهران:

ترویج «ورزش سازمانی» لازمه توانمندسازی و نشاط کارکنان است

ترویج «ورزش سازمانی» لازمه توانمندسازی و نشاط کارکنان است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در اختتامیه اولین «جشنواره ورزشی بهشت» نقش ورزش در توانمندسازی کارکنان را بی‌بدیل دانست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، اختتامیه اولین «جشنواره ورزشی بهشت» با حضور محمد آخوندی، میثم مظفر و زهرا شمس احسان اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مجید باقری معاون شهردار تهران، محمد بنی حسن مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی، عباس حسنعلی پور مدیرعامل مؤسسه هادیان شهر، در برج میلاد برگزار شد.

مجید باقری در اختتامیه اولین «جشنواره ورزشی بهشت»گفت: ورزش سازمانی با ارتقاء و تقویت سلامت و نشاط کارکنان، افزایش بهره‌وری و کارایی، بهبود کار تیمی و روحیه‌ همکاری، تولید و تقویت اعتماد به نفس، کاهش هزینه‌های پزشکی و بهبود مهارت‌های ارتباطی باعث توانمندسازی کارمندان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا اولین جشنواره ورزشی بهشت را طراحی و اجرا کردیم، افزود: به این دلیل که عمده فعالیت‌های شهرداری تهران در خیابان بهشت اتفاق می‌افتد، عنوان این جشنواره را از این مکان گرفتیم.

معاون شهردار تهران ضمن تقدیر از مشارکت قابل توجه کارکنان شهرداری در این جشنواره عنوان کرد: چنان‌چه در سازمان به‌دنبال فعالیت‌های تیمی، مشارکتی و ارتقاء استعدادها باشیم، باید این جشنواره‌هه را به خوبی برگزار کنیم. اگرچه امسال با همت ورزشکاران عزیز شهرداری و اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی این جشنواره به‌خوبی برگزار شد، اما با تلاش کنیم در سال‌های بعد حداقل مشکلات هم ارتقاء پیدا کنند و موضوعات اینچنینی را با قدرت و قوت ادامه دهیم.

باقری جشنواره ورزشی بهشت را نشانه همدلی و همراهی همکاران با سیاست‌های تحولی شهرداری تهران (تحول درون‌زا) دانست و افزود: ما به دنبال نشاط و ارتقاء سازمانی و خلاقیت هستیم که همه اینها محصول چنین برنامه‌هایی است.

وی با اشاره به اینکه بدون «سلامت و نشاط سازمانی»، پایِ خلاقیت، بهره‌وری، تحول و تعالی فردی و سازمانی لنگ خواهد بود، افزود: جشنواره ورزشی بهشت نمادی از توسعه ورزش است، اما در کنار برگزاری برنامه‌های ورزشی باید ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی کارکنان شهرداری را هم دنبال کنیم که با همتی که سازمان ورزش در این دوره از مدیریت شهری دارد، ان‌شاءالله انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اینکه به زودی تورهای کوه‌نوردی با حضور همکاران را خواهیم داشت، تصریح کرد: مشارکت همکاران در برنامه‌های ورزشی قابل تقدیر است. در پیاده‌روی خانواده کارکنان شهرداری از اینکه همکاران را به انجام کارهای گروهی علاقه‌مند دیدیم، احساس غرور کردم. همچنین از سال آینده برنامه ورزش در محیط کار را خواهیم داشت که کمترین دستاورد این برنامه افزایش سلامتی همکاران خواهد بود.

وی در پایان از از همه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره در مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها، شرکت‌ها، «انجمن‌های ورزشی شهرداری» و اداره‌کل رفاه صمیمانه تشکر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط