1402/12/17-23:34

آموزش کاشت و مراقبت نهال درسرای محلات و مدارس منطقه ۱۳

آموزش کاشت و مراقبت نهال درسرای محلات و مدارس منطقه ۱۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به نهضت مردمی درختکاری و پویش کاشت نهال در کشور، از برگزاری کارگاه های آموزشی "کاشت و مراقبت نهال" تا پایان اسفند ماه در محلات این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مهدی رضائی مالیدره در خصوص کارگاه های آموزشی کاشت و مراقبت نهال گفت: به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری و در راستای پویش کاشت یک میلیارد نهال در کشور و رسالت اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ در هفته منابع طبیعی، کارگاه های آموزشی متعدد ویژه شهروندان و دانش آموزان در محدوده منطقه در حال برگزاری است.

وی افزود: در این کارگاه های آموزشی، چگونگی انتخاب یک نهال با کیفیت، نکات و اصول کاشت نهال و نحوه مراقبت بعد از کاشت نهال آموزش داده می شود.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۱۳ در خصوص دیگر برنامه های روز درختکاری به کاشت ۳۵ اصله نهال در مدارس منتخب ناحیه ۴ اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام با حضور مدیران شهرداری ناحیه ۴ و دانش آموزان در مدارس مقداد، حربن ریاحی، حجاب، فرزانگان ۴ و مدرسه استثنایی توحید انجام شد.

وی در خصوص کاشت نهال در قالب یک رویداد محلی توسط سالمندان محله حافظیه در بوستان پیروزی تصریح کرد: این فعالیت نه تنها به رشد درختان جدید کمک کرد، بلکه این سالمندان با مشارکت در فرآیند کاشت، لحظاتی شاد و مفرح را تجربه کردند.

مهدی رضائی مالیدره با بیان اینکه، نهال های سبز، نماد زندگی جاری و همت برای حفاظت از محیط زیست برای نسل‌های آینده هستند خاطر نشان کرد: به برکت حضور خانواده شهدا در محلات، تعدادی نهال نیز با دستان خانواده شهدا در نواحی چهارگانه غرس شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط