1402/12/19-17:15
معاون شهردار تهران در آیین تحقق ۱۱۰۰ پروژه دوره اول «من شهردارم»:

اعتماد شهروندان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های مدیریت شهری است

اعتماد شهروندان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های مدیریت شهری است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در آیین تحقق ۱۱۰۰ پروژه دوره اول «من شهردارم» گفت: اعتماد شهروندان ارزشمندترین سرمایه مدیریت شهری است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، آیین تحقق هزار و ۱۰۰ پروژه اولین طرح من شهردارم با حضور پرویز سروری، محمد آخوندی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق و تعدادی از شهرداران مناطق، نواحی و مدیران شهرداری تهران برگزار شد.

مجید باقری در این نشست که همزمان با صد و نهمین پویش امید و افتخار (یادبود مرحوم دکتر محمد امیرآبادی مدیرکل فقید دفتر پایش، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران) برگزار شد، با بیان اینکه یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های مدیریت شهری اعتماد و مشارکت شهروندان است، اظهار کرد: به میزانی که شهروندان به مدیریت شهری اعتماد داشته باشند در برنامه‌ها مشارکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از هزار و ۴۶۲ پروژه اولین دوره من شهردارم هزار و ۱۰۰ پروژه به اتمام رسیده است؛ یعتی تحقق ۷۵ درصدی داشته‌ایم، افزود: تحقق پروژه‌های اولین طرح من شهردارم نشان‌دهنده مشارکت گسترده شهروندان در دوره‌های این طرح در سال‌های آینده است. همچنین باعث افزایش رضایت‌مندی شهروندان و تقویت امید در پایتخت خواهد شد. 

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه مشارکت یک میلیون و ۳۵۲ هزار و ۱۳۹ نفر شهروند در دومین طرح من شهردارم نشان داد که شهروندان به تأثیرگذاری مشارکت خودشان در اداره کلانشهر تهران باور دارند، خاطرنشان کرد: پس از تحلیل دلایل مشارکت مردم در دومین دوره این طرح، بی‌تردید حضور یک میلیون و ۳۵۲ هزار و ۱۳۹ نفر به این دلیل بوده است که نظرات و پیشنهادات آن‌ها در اولین دوره طرح محقق شده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه در دومین دوره طرح من شهردارم سه هزار و ۶۷۹ طرح در معرض انتخاب شهروندان قرار گرفت، یادآور شد: با نظر شهروندان دو هزار و ۹۵۹ پروژه انتخاب شد. بودجه‌ای که در ابتدا پیش‌بینی شده بود ۸ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان بود که در نهایت به بیش از ۷ هزار میلیارد تومان رسید.

وی با اشاره به اینکه با لطف و زحمات اعضای شورای اسلامی شهر بودجه شهرداری جهش شگفتی داشته است، گفت: امیدواریم شاهد خدمات‌رسانی بهتری به مردم باشیم. مهمترین پیام ما این است که با توصیه شهردار محترم تهران، این تعهد را پذیرفته‌ایم که به انتخاب مردم احترام بگذاریم و طرح‌ها زودتر به بهره‌برداری برسد تا کام شهروندان شیرین شود.

باقری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر محمد امیرآبادی گفت: ایده برگزاری این برنامه و تحقق مرحله‌ای طرح من شهردارم توسط مرحوم محمد امیرآبادی مدیرکل فقید دفتر پایش برنامه شهرداری تهران طراحی شده بود که پس از فوت ایشان به تأخیر افتاد و تمام تلاش ما این بود که این اقدام تا پایان امسال انجام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط