1402/12/20-09:06
با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران انجام شد؛

آیین تجلیل از ۸۵ مقام آور منطقه ۱۵ در رقابت های قهرمان شهر ۲

آیین تجلیل از ۸۵ مقام آور منطقه ۱۵ در رقابت های قهرمان شهر ۲

آیین تجلیل از مقام آوران منطقه ۱۵ در رقابت‌های مرحله فرامنطقه‌ای قهرمان شهر ۲، با حضور زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و محمد شیری شهردار منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در مراسم تجلیل از مقام آور منطقه  در رقابت های قهرمان شهر ۲با اشاره به استقبال بیش از ۶۴ هزار شهروند باب الرضای تهران از رویداد ورزشی قهرمان شهر ۲ گفت: جنوب شرق پایتخت تهران از مناطق ورزش خیز تهران است.

او در ادامه به گزارش اقدامات انجام شده مدیریت شهری منطقه در راستای ارتقای سرانه های ورزشی در محلات ۱۹‌گانه طی یک سال اخیر اشاره کرد و افزود: طرح تعویض و بهسازی تمام زمین چمن مصنوعی سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت که ۷ زمین چمن نوسازی و در اختیار شهروندان قرار گرفته است و ۲ زمین دیگر نیز تا پایان سال نوسازی می شود.

شیری اضافه کرد: راه اندازی مجموعه پردیس بانوان پس از تعطیلی چند ساله با اجرای اقدامات لازم در نیمه نخست امسال ، رفع نواقص مجموعه ورزشی مظاهری و... از جمله اقدامات انجام شده طی سال جاری در حوزه نوسازی مجموعه های ورزشی بود.

شهردار منطقه در ادامه به برنامه های سال آتی نیز اشاره کرد و گفت: بهسازی مجموع ورزشی شهرک رضویه و راه اندازی ۲ مجموعه ورزشی جدید برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است که امیدواریم با ارتقای زیرساخت های ورزش و توسعه ورزش در جنوب شرق پایتخت شاهد ارتقای کیفت زندگی شهرندان  و رضایتمندی آنان باشیم.

شیری در پایان به دستاورهای منطقه طی این مدت نیز اشاره کرد و گفت: کسب رتبه نخست شهر تهران به لحاظ بهسازی معابر با پخش ۱۰۰ هزار تن آسفالت، رتبه نخست میان مناطق ۲۲ گانه با صدور ۱۵۰۰ پروانه ساختمانی، مشارکت بینظیر شهروندان باب الرضای تهران در بزرگترین نظرسنجی مردمی پایتخت با ۱۴۰ هزار رای و کسب رتبه اول تهران به لحاظ مشارکت مردمی و نیز رکورد تحقق پیش بینی درآمد در میان سایر مناطق از جمله دستاور های مدیریت شهری منطقه است که با  حمایت شهردار محترم تهران ، اعضای شورای شهر و تلاش همکارانم محقق شد.

افزایش دو برابری اعتبارات توسعه ورزش همگانی در شهر تهران

زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز در این  مراسم با اشاره به اینکه  مسابقات قهرمان شهر در راستای توسعه ورزش محلات، هویت بخشی به محلات و ایجاد رقابت سالم بین محله‌های شهر تهران و مناطق ۲۲گانه برگزار شد گفت: این‌‌ مسابقات بهانه‌ای برای افزایش مشارکت شهروندان در ورزش همگانی است.

او افزود: کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در دو سال گذشته حمایت‌های لازم در زمینه تامین اعتبار مورد نیاز و همچنین ایجاد تعامل و همکاری بین دستگاه متولی ورزش شهر تهران در راستای برگزاری این‌مسابقات فراهم کرده است.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران اعتبارات توسعه ورزش همگانی در مناطق ۲۲گانه نسبت به لایحه پیشنهادی ۸۰ درصد و نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است و انتظار می‌رود که شهرداری مناطق ۲۲گانه و سازمان ورزش بازسازی و تجهیز مجموعه ورزشی و چمن‌های مصنوعی، راه اندازی و ایجاد مجموعه‌ها و فضاهای ورزشی جدید، راه‌اندازی مراکز استعدادیابی ورزشی و ارتقای کیفیت خدمات ورزشی به شهروندان را در دستور کار خود قرار دهند. 

رقابت های قهرمان شهر ۲ بستری برای کشف استعداد های ورزشی در سطح محلات

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ما برای هر رده سنی و سلایق برنامه ریزی داشتیم، افزود: رقابت های قهرمان شهر ۲ بستری برای کشف استعداد های ورزشی در سطح محلات و با توسعه ورزش در میان جوانان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی هستیم.

او همچنین از شهردار منطقه به لحاظ فراهم کردن بستر های لازم برای برگزاری و حضور شهروندان در این رویداد ورزشی تشکر و قدردانی کرد و گفت: بطور حتم اين مسابقات ورزشی ابزاری جهت افزايش انگيزه شهروندان و استعداديابی افرادی است كه به دلايل مختلف تاكنون در سطح جامعه ديده نشده اند.

آیین تجلیل از مقام آوران منطقه ۱۵ در رقابت های مرحله فرامنطقه ای قهرمان شهر ۲، با حضور زهرا  شمس احسان عضو شورای شهر تهران، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ، محمد شیری شهردار منطقه، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه،  علیرضا بهرمن معاون ورزش آقایان و مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران  برگزار و از مقام آوران مرحله فرامنطقه ای رقابت های قهرمان شهر ۲ و تیم ورزش منطقه ۱۵ و تمامی دست اندرکاران این رویداد ورزشی در منطقه، با اهدای جوایز تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط