1402/12/20-23:17
در راستای پاسخگویی به درخواست های شهروندی؛

پروژه های «من شهردارم ۱» منطقه ۱۹ صددرصد تکمیل و اجرا شد

پروژه های «من شهردارم ۱» منطقه ۱۹ صددرصد تکمیل و اجرا شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از تکمیل ۱۰۰ درصدی مراحل اجرایی ۲۳ پروژه درخواستی شهروندان در طرح من شهردارم ۱ در قالب پروژه توسعه محله ای خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اینکه پروژه‌های من شهردارم ۱، سال گذشته توسط شهروندان انتخاب شده بود گفت: ۲۳ پروژه این طرح در حوزه های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک و اجتماعی و فرهنگی به مرحله اجرایی رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست های مردمی مبنی بر تأمین روشنایی بوستان ها و رسیدگی به مبلمان شهری نسبت به ارتقای روشنایی بوستان های امام خمینی(ره)، شریعتی، گلستان، شادی، شکوفه و نسترن اقدام شد.

ضمن اینکه روشنایی بلوار بخشنده و خیابان شهید حیدری نیز در قالب این طرح تأمین شد.

به گفته این مسئول در راستای اجرای طرح من شهردارم‌ ۱ اقداماتی نظیر ساماندهی و تجهیز نمازخانه بوستان شقایق، احداث چمن مصنوعی بوستان بزرگ ولایت به صورت کامل انجام شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

اخگر پور با تأکید بر اینکه پروژه ها با نظرات شهروندان انتخاب و در راستای جلب رضایت آنها و ارائه خدمات با کیفیت انجام شد تصریح کرد: تبدیل انهار به کانیو در معابر شهید زبر جدی، نیایش، شهید صمدی، رحمان، لقمان، بهسازی روکش آسفالت در خیابان های میعاد شمالی، شهید ورامینی، خلازیر و میدان ثارالله و پیاده روسازی در خیابان های شهید زلفی و مهران از دیگر پروژه های من شهردارم یک است که تکمیل و به بهره برداری رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط