1403/01/20-16:42
"حق لطفی" خبر داد:

ارتقاء هماهنگی با شهرداری منطقه ۲۲ به منظور اجرای پروژه های عمرانی

ارتقاء هماهنگی با شهرداری منطقه ۲۲ به منظور اجرای پروژه های عمرانی

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از ارتقاء هماهنگی با شهرداری منطقه ۲۲ به منظور اجرای پروژه های عمرانی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام ارتقاء هماهنگی با شهرداری منطقه ۲۲ به منظور اجرای پروژه های عمرانی این منطقه از برگزاری جلسه با شهردار منطقه ۲۲ خبر داد.

"مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در این جلسه با اشاره به توافقنامه منعقد شده میان سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با شهرداری منطقه ۲۲ افزود: این سازمان آمادگی آن را دارد که به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان در تمامی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران نسبت به انجام پروژه های عمرانی اقدام نماید که توافق با منطقه ۲۲ نیز بخشی از آن می باشد.

"مسعود نصرتی" شهردار منطقه ۲۲ نیز در ادامه این جلسه گفت: با توافق صورت گرفته گام بلندی در تکمیل زیرساخت های محدوده غربی تهران پس از سال ها صورت خواهد پذیرفت و این شهرداری در سال جاری ۴۷ کیلومتر معبرسازی به مساحت ۴۷۰هزار مترمربع به همراه احداث سرای محله، مجموعه ورزشی و پیاده رو سازی را در دستور کار خود دارد.

"نصرتی" ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته این منطقه برای سال جاری سه هزارو چهارصد میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که سه هزار و صد و شصت میلیارد تومان آن برای بودجه عمرانی در نظر گرفته شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط