1403/01/22-17:59

دیدار مردمی عضو شورای شهر تهران با شهروندان منطقه ۱۲ در قالب پویش "پیگیر کار مردم"

دیدار مردمی عضو شورای شهر تهران با شهروندان منطقه ۱۲ در قالب پویش "پیگیر کار مردم"

دیدار مردمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با هدف پیگیری مشکلات و درخواست‌های شهروندان در قالب پویش "پیگیر کار مردم" بیستم فروردین ۱۴۰۳ در ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲؛ جعفر شربیانی در راستای اجرای پویش «پیگیر کار مردم تهران» با همراهی وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با حضور در شهرداری منطقه ۱۲، به درخواست ها و مشکلات بیش از ۳۰ نفر از شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کردند.

جعفر شربیانی گفت: همانند جلسات گذشته بیشتر مشکلات مطرح شده در حوزه شهرسازی بود که درخواست های شهروندان در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر شد و در موضوعات دیگر هم مواردی مطرح شد که تلاش می شود در چارچوب مقررات و با مساعدت شهردار منطقه رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه طرح پیگیر کار مردم شهر تهران با سومین سال دوره ششم شورای اسلامی شهرتهران، ری و تجریش آغاز شد گفت: این دوره امروز با دیدار بدون واسطه مردم با مسئولین و طرح مشکلات و درخواست های آنان در منطقه ۱۲ انجام شد.

وی افزود: طرح پیگیر کار مردم تهران در ابتدای سال ۱۴۰۰ در جنوب تهران و در مناطق ۱۹، ۱۸، ۱۷، ۱۶، ۱۵ و ۲۰ برگزار شد و از سال ۱۴۰۲ بنا به درخواست شهروندان سایر مناطق شهر تهران، برنامه ریزی برای برگزاری جلسات ملاقات مردمی در همه مناطق انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط