1403/01/27-16:50
از ابتدای سال ۱۴۰۳ انجام شد؛

اجرای بیش از ۱۰ هزار مترطول خط کشی محوری در منطقه ۱۵

اجرای بیش از ۱۰ هزار مترطول خط کشی محوری در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: در راستای نگهداشت ترافیک معابر، عملیات خط کشی محوری در سطح منطقه با اجرای ۱۰ هزار و ۶۰۰ مترطول خط کشی محوری در بزرگراه امام رضا(ع) و بلوار نیکوعمل در سال جاری آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  محمد شیری شهردار منطقه با تاکید براینکه خط کشی معابر، یکی از علائم مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک دارد؛ گفت: در راستای ساماندهی شبکه معابر، کاهش سوانح رانندگی، ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک خط کشی معابر بر اساس اولویت‌های شناسایی شده و به طور مستمر اجرا می‌شود.

به گفته او؛ از ابتدای سال جاری خط کشی محوری به طول ۳۶۰۰ مترطول در دسترسی بزرگراه امام رضا(ع) لاین کندرو به لاین دسترسی و ۷۰۰۰ مترطول در بلوار نیکو عمل انجام شد.

او افزود: همچنین طی این مدت خط کشی کانال عابر پیاده به متراژ ۱۱۰ متر طول، رنگ آمیزی گذرگاه عابرپیاده به مساحت ۱۴۴ مترمربع و ترسیم نوشتار به تعداد ۱۸ عدد در خیابان های نبرد و بقائی به اجرا درآمد.

شهردار منطقه اضافه کرد: با توجه به افزایش اعتبارات؛ پیش بینی  می شود توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه حدود ۴۰۰ هزار مترطول خط کشی محوری تا پایان سال به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد، تسهیل در تردد خودروها و برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان در معابر شریانی و جمع کننده و پخش کننده سطح منطقه انجام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط