1403/02/04-22:46
به ابتکار شهردار منطقه ۴ برای نخستین بار در پایتخت اجرایی می شود؛

طرح "کوک چهارم"

طرح "کوک چهارم"

شهردار منطقه ۴ تهران از کار ویژه و طرح ارزشمند "کوک چهارم" خبر داد و گفت: طرح نوین کوک چهارم برای اولین بار در این منطقه اجرا می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام این خبر گفت: نامگذاری این طرح بر اساس روایتی از علامه محمد تقی جعفری(ره) و توصیه ایشان در خصوص انجام کارها فراتر از وظایف و بدون توجه به پاداش دنیوی و فقط به قصد کسب رضایت الهی صورت گرفته است.

وی افزود: در این طرح پروژه هایی به صورت خودجوش و خلاقانه علاوه بر وظایف تکلیف شده، توسط مدیران شهرداری با هدف ایجاد جهش چشمگیر در سطح رضایتمندی عمومی ساکنین منطقه و افزایش بهره وری شهرداری منطقه ۴ طراحی و به صورت جهادی حداکثر طی سال جاری اجرا خواهد شد.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: پروژه های تعریف شده پس از تایید کمیته فنی شهرداری منطقه می بایست در اسرع وقت به صورت جهادی و در بازه زمانی کمتر از یکسال اجرا شود.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در حال حاضر محورهای اصلی پروژه ها طراحی و طی نامه ای به معاونین و روسای ادارات مستقل منطقه ابلاغ شده و مقرر گردیده پروژه های تعریف شده در قالب کاربرگ ارسالی که شامل نام پروژه، هدف پروژه و برنامه زمانبندی اجرای آن برای طرح در کمیته فنی به حوزه شهردار ارسال شود.

وی هدف های جنبی این طرح را اجرای مانور خدمت خالصانه و انقلابی مدیران شهرداری منطقه ۴ در محضر مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله) در سال جدید به منظور افزایش مشارکت های مردمی در حل مشکلات کشور و در نهایت کارگاهی عملی جهت ارتقاء خلاقیت مدیران و دوری از گرفتار شدن در روزمرگی دانست.

گفتنی است این طرح که برای اولین بار و از ابتدای سال ۱۴۰۳ آغاز شده، به شدت مورد استقبال مدیران شهرداری منطقه ۴ قرار گرفته و تاکنون پروژه های بسیار موثری ارسال شده که بزودی عناوین طرح های مصوب به آگاهی عموم مردم فهیم و بادرایت منطقه ۴ خواهد رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط