1403/02/13-12:47

بازسازی پنج زمین چمن مصنوعی در منطقه ۸

بازسازی پنج زمین چمن مصنوعی در منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ گفت: طی دوسال گذشته پنج زمین ورزشی چمن مصنوعی با متراژ بیش از دو هزار مترمربع در این منطقه نوسازی و بازسازی شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با تأکید بر لزوم نوسازی فضاهای ورزشی در سطح منطقه اظهار کرد: با پایان یافتن بازسازی سه زمین چمن‌ مصنوعی دیگر در سطح منطقه ۸، در این دوره از مدیریت شهری، تعداد پنج زمین به متراژ دو هزار و ۱۳۳ مترمربع نوسازی شده است.

تنهایی با بیان اینکه در سال‌های گذشته این زمین‌ها دچار تخریب و فرسودگی شده بودند؛ افزود: با هدف بالابردن سطح کیفی مراکز ورزشی در منطقه ۸، در بازه زمانی دو ساله و طی بازدید‌های میدانی، بازسازی زمین‌های چمن‌ مصنوعی در پروژه‌های توسعه محله‌ای و طرح‌تحولی بیست‌گانه خدمت تعریف و در دستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته دو زمین چمن تمدن ۱ و تسلیحات به متراژ ۷۰۰ متر بازسازی و در اختیار شهروندان قرار گرفت؛ گفت: مدیریت شهری منطقه در ادامه خدمت‌رسانی همزمان با روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ بازسازی سه زمین چمن دیگر را آغاز و در کمتر از ۲ ماه در سال جاری این زمین‌ها بهسازی وآماده تحویل شده است.

به گفته فاطمه تنهایی شهردار منطقه، در بازسازی و نوسازی این سه زمین حدود هزار و ۴۳۳ مترمربع چمن مصنوعی به‌کار گرفته شده که به صورت مجزا در بوستان تمدن۲، ۷۴۳ مترمربع، بوستان مدائن(خبرنگار) ۳۵۰ مترمربع و بوستان معلم ۳۴۰ مترمربع بوده و بهره‌برداری از این زمین‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش بازسازی و رفع نواقص تمامی زمین‌های چمن مصنوعی شناسایی شده در سطح محلات سیزده‌گانه منطقه در قالب طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر، در دستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط