1400/07/01-16:00

مرکز واکسیناسیون شهدای صابرین در محله دارآباد افتتاح شد

مرکز واکسیناسیون شهدای صابرین در محله دارآباد افتتاح شد

مرکز واکسیناسیون شهدای صابرین در راستای تسریع روند واکسینه نمودن شهروندان و ارائه خدمات در این زمینه در محله دارآباد افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس مرکز واکسیناسیون شهدای صابرین با مشارکت شهرداری منطقه یک و نیروی زمینی سپاه با حضور فرماندهان نظامی، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک و جمعی از مدیران شهری و شهروندان در محله دارآباد افتتاح شد.

شهردار منطقه یک در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در عرصه مقابله با ویروس کرونا با مشارکت کلیه نهادها و حضور موثر و داوطلبانه مردم، شاهد روحیه ایثار و از خود گذشتگی و وحدت و وفاق کم نظیری هستیم که یادآور دوران پرشور دفاع مقدس است.

وی افزود: شهرداری نیز در کنار سایر دستگاه ها با احساس مسئولیت در زمینه توسعه مراکز واکسیناسیون حضور دارد و به زودی مرکز واکسیناسیون شهید محلاتی را نیز که با همت صفر تا صدی مجموعه شهرداری شکل می گیرد، تقدیم عرصه عمومی خدمت به شهروندان می کند.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا نیز ضمن اشاره به مشارکت داوطلبانه و کارگشای کلیه نهادها در مقابله با کرونا، از مدیریت جهادی که در سطح شهر و کشور در زمینه خدمات رسانی اجتماعی و عمومی شکل گرفته، که به پشتوانه آن اقدامات درخشانی در حال انجام است، تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط