1400/07/03-16:40

مرکز واکسیناسیون خودرویی شهید دوران در منطقه ۱۳ افتتاح و راه اندازی شد

مرکز واکسیناسیون خودرویی شهید دوران در منطقه ۱۳ افتتاح و راه اندازی شد

شهردارمنطقه ۱۳ از افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهید دوران در این منطقه خبر داد و گفت: در حال حاضر این مرکز روزانه از ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر با ظرفیت ۳ ایستگاه پذیرای شهروندان است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری شهردار منطقه با اشاره به افتتاح ویدئو کنفرانسی ۲۶ مرکز ثابت، خودرویی و ۱۰ ون تجهیز شده به خدمات رسانی سیار به اقشار آسیب دیده اجتماعی روزگذشته با حضور زاکانی شهردار تهران؛ مهدی چمران رییس شورای شهر و جمعی از مدیران شهری گفت: مرکز واکسیناسیون خودرویی شهید دوران در منطقه۱۳ شهرداری از جمله مراکزی بود که با صدور فرمان دکتر زاکانی شهردار تهران به صورت آنلاین افتتاح و آغاز به کار کرد.

او افزود: با همکاری شرکت ساماندهی صنابع و مشاغل و شهرداری منطقه، مرکز همگانی خرید و فروش خودرو شهید دوران به عنوان مرکز واکسیناسیون خودرویی تجهیز و هم اکنون در حال خدمت رسانی است.

به گفته شهردار منطقه ۱۳ مرکز واکسیناسیون خودرویی با ظرفیت ۳ ایستگاه و پذیرش روزانه ۳۰۰ نفر، از ۸ صبح تا ساعت ۱۷ برای ارائه خدمات سلامت به مردم فعال است.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به فعالیت مراکز واکسیناسیون بوستان جنگلی سرخه حصار، پیروزی و ۱۷ شهریور گفت: با افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهید دوران، تعداد مراکز واکسیناسیون منطقه به چهار عدد افزایش یافت.

گفتنی است، این مرکز در بزرگراه شهید دوران، بعد از جایگاه CNG، جنب ایستگاه پسماند شهرداری واقع شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط