1400/07/04-16:27
شهردار منطقه ۶ تهران:

زمینه‌سازی حماسه‌های جبهه‌ها از مدارس آغاز شد/ «علی لندی» یادآور مجاهدت‌های دفاع مقدس شد.

زمینه‌سازی حماسه‌های جبهه‌ها از مدارس آغاز شد/ «علی لندی» یادآور مجاهدت‌های دفاع مقدس شد.

«فرهادی» با بیان این‌که در کربلای جبهه‌ها حماسه‌هایی رخ داد که زمینه‌سازی آن از مدارس آغاز شد، گفت: بچه‌های ما که در مکتب امام حسین(ع) و در ادامه آن در مکتب امام خمینی(ره) تربیت شدند، در یک جهش تاریخی به یک‌باره مراحل عرفان را گذراندند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای منطقه ۶ تهران، عصر روز شنبه 3 مهر همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران، سرهنگ پاسدار محمدرضا احراری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) سپاه محمد رسول‌الله(ص)، معاونین مدیران شهری، شهرداران نواحی و خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم، در میدان «هفت تیر» تهران برگزار شد.

شهردار منطقه ۶ تهران در این مراسم با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید و ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: در کربلای جبهه‌ها حماسه‌هایی رخ داد که زمینه‌سازی آن از مدارس آغاز شد و بچه‌های ما که در مکتب امام حسین(ع) و در ادامه آن در مکتب امام خمینی(ره) تربیت شدند، در یک جهش تاریخی به یک‌باره مراحل عرفان را گذراندند و کاری کردند که در تاریخ ثبت شد.

شهردار منطقه ۶ تهران با تأکید بر این‌که ما باید یاد و خاطره شهدا را نه فقط به‌عنوان یک رفع تکلیف، بلکه به‌صورت یک فرهنگ در جامعه زنده نگه داریم، گفت: این ظرفیتی است که ما می‌توانیم توسط آن، یک فرهنگ بسیار غنی برگرفته از دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را ترویج کنیم.

گفتنی است: در این مراسم، از خانواده‌‌های معظم شهید «هرمز نعمتی ده‌بالایی»، شهیدان «زینالی»، شهید «علی نوری»، شهید «عبدالله کریمی»، شهید «جعفر معمارزاده»، شهیدان «سپهری» و شهید مسیحی «آندرانیک مگردچیان» تقدیر به‌عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط