1400/07/05-10:50

تجلیل شهردار منطقه ۱۵ از فرزندان شاهد، جانبازان و رزمندگان شاغل در منطقه

تجلیل شهردار منطقه ۱۵ از  فرزندان شاهد، جانبازان و رزمندگان شاغل در منطقه

در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، شهردار منطقه ۱۵ از فرزندان شاهد، جانبازان و رزمندگان شاغل در منطقه تجلیل کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت و تعزیت اربعین و دهه آخر صفر، ارتحال آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت و در ادامه آسمانی شدن شهید علی لندی را که یادآور ایثار، شجاعت و شهادت نوجوانان دفاع مقدس است، گرامی داشت.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ خاستگاه دو هزار شهید دفاع مقدس و ۲۳ شهید مدافع حرم است، خاطر نشان کرد: در این منطقه ۱۶ فرزند شهید، ۲۲ فرزند جانباز و ۴۴ رزمنده دفاع مقدس مشغول به فعالیت هستند.

محمدی با اشاره به اینکه ما در برابر جنگ تحمیلی دفاع کردیم و دفاع مقدس از افتخارات ماست، افزود: ما به دنبال جنگ نبودیم ولی در برابر متجاوز ساکت ننشستیم و امروز خرسندیم که بعد از گذشت چهل و یکسال از جنگ با نیروی ایمان و اخلاصی که رزمندگان داشتند و در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، همه دنیا در برابر قدرت ایمان ما سر تعظیم فرود آوردند.

وی ضمن تقدیر از همکاران برای برپایی رزم نمایش هنری بازسازی عملیات جنگی کربلای سه و اقدامات دفاع مقدس در منطقه ابراز امیدواری کرد: خدمات شایانی برای مردمی که لایق بهترین ها هستند، ایفا کنیم و دوباره شاهد تبلور آن همدلی باشیم.

شهردار منطقه سپس به اقدامات اربعین در منطقه اشاره کرد و ضمن تشکر از دست اندرکاران گفت: فردا برنامه های متنوعی در طول مسیر برای جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شود تا زوار جامانده از زیارت اباعبدالله الحسین(ع) بتوانند در مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی راهپیمایی داشته باشند.

محمدی یادآور شد: بسترسازی و خدمات ۳/۵ کیلومتر از مسیر شامل میدان خراسان تا پل بعثت به عهده ماست.

این گزارش حاکی است، در این مراسم آیاتی از کلام الله مجید قرائت و مداحی به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان انجام شد.

شایان ذکر است، این مراسم با حضور شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از همکاران در محوطه شهرداری منطقه ۱۵ برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط