1400/07/07-21:45

مدال آوران جهانی ورزش منطقه ۱۹ تقدیر شدند

مدال آوران جهانی ورزش منطقه ۱۹ تقدیر شدند

شهردار منطقه ۱۹ طی نشست صمیمی با دو قهرمان ورزشی ساکن در این منطقه از تلاش های آنان در کسب مقام و مدال جهانی تقدیر کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی در دیدار با امیر محمد بیات و سجاد جلودارزاده دو قهرمان مدال آور منطقه، به اهمیت ورزش و ارج نهادن به فعالان این عرصه پرداخت و گفت: با توجه به تأثیر ورزش در شادابی و سلامت جامعه، ضرورت دارد ورزشگاه ها به عنوان ظرفیت و پتانسیلی برای استعدادیابی و تقویت مهارت های ورزشی شهروندان بویژه جوانان مورد توجه قرار گیرد.

او افزایش امکانات ورزشی را از اقدامات توسعه محور این منطقه در راستای دسترسی متوازن به این خدمات و افزایش رضایت عمومی شهروندان اعلام کرد که توسعه زمین های چمن مصنوعی و ایجاد ۵ زمین تنیس خاکی بوستان ولایت از جمله آن ها بوده است.

توکلی با اهدای لوح و هدیه به دو قهرمان مدال آور ورزشی، برای این ورزشکاران آرزوی تداوم پیشرفت و موفقیت را در دیگر عرصه ها کرد.

براساس این گزارش امیر محمد بیات در رقابت های کشتی فرنگی جهانی ۲۰۲۱ در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، رده سنی جوانان روسیه، موفق به کسب مدال برنز شد.

او از اهالی محله خانی آباد بوده و سوابق درخشان دیگری همچون کسب مقام سوم جام تختی ۲۰۲۱ را در کارنامه ورزشی خود دارد.

همچنین سجاد جلودارزاده با کسب مدال برنز مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۱ که در ایران برگزار شد، مقام سوم را در رده سنی نوجوانان به خود اختصاص داده است.

این قهرمان که ساکن محله نعمت آباد است، در حال حاضر در تیم ملی نوجوانان کشور عضویت دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط