1400/07/08-19:58

تجلیل از ایثارگران شاغل در شهرداری منطقه ۲۲

تجلیل از ایثارگران شاغل در شهرداری منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ همزمان با هفته دفاع مقدس با ایثارگران شاغل در منطقه دیدار و از ایثار و استقامت آنان در طول ۸ سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲، مرتضی رحمان زاده طی نشست صمیمی با فرزندان شهید همکار و جانبازان سرافراز دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را بهانه ای برای ترویج ارزش های دوران جنگ دانست و از مجاهدت و استقامت ایثارگران معزز در راه حفظ اسلام، میهن و زنده نگهداشتن آرمان های امام راحل قدردانی کرد.

شهردار منطقه۲۲ در ادامه با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون شهدا و خانواده های آنان است، گفت: مجاهدت سربازان دوران جنگ و دفاع مقدس مبتنی بر انگیزه های دینی است و باید این فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید انتقال یابد.

رحمان زاده در این نشست، رسیدگی بر وضعیت کارکنان ایثارگر که به دوران بازنشستگی نزدیک می شوند تاکید کرد.

وی تکریم خانواده معظم شهدا و دیدار با جانبازان و رزمندگان معزز را از اولویت برنامه های اجرایی بویژه در مناسبت های مختلف سال اعلام و ابراز امیدواری کرد با فعالیت و تلاش جهادی و کسب رضایت بتوانیم به رضایت خدا و تداوم راه شهدا دست پیدا کنیم.

شهردار منطقه۲۲ در بخش دیگری از این نشست به برپایی رزم نمایش و نمایشگاه "یاد یاران" در منطقه ۲۲ اشاره کرد و آن را حرکتی ارزشمند در راستای یادآوری و زنده نگه داشتن خاطرات دوران دفاع مقدس وایثارگری رزمندگان با بازسازی صحنه های جنگ دانست.

تقدیر از ۸ همکار ایثارگر شاغل در شهرداری این منطقه با اهدای لوح و هدیه، پایان بخش این مراسم بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط