1400/07/09-13:57

اجرای طرح همگام با ورزش در منطقه ۱۵

اجرای طرح همگام با ورزش در منطقه ۱۵

طرح «همگام با ورزش» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و با شعار تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام در منطقه ۱۵ آغاز به کار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این طرح به همت اداره تربیت بدنی منطقه و سازمان ورزش شهرداری تهران به مدت ۴ روز با هدف ایجاد روحیه فعالیت گروهی و ارتقای روحیه ورزشی و نشاط شهروندان به اجرا درمی آید.

به گفته او؛ سمبل این طرح ورزشی پرچم مقدس ایران است که روز گذشته توسط ورزشکاران و اسکیت بازان منطقه ۲۰ به تیم کبدی و فوتبال منطقه ۱۵ تحویل شد و ما نیز پس از پایان این طرح پرچم مقدس کشور را تحویل منطقه ۱۶ خواهیم داد.

مختاری اضافه کرد: در این طرح پرچم ایران توسط ورزشکاران منطقه در مکان های ورزشی، تاریخی و فرهنگی منطقه برافراشته خواهد شد.

معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از شهروندان، ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و هیات های ورزشی، برای ترویج ورزش برای صلح و توسعه در این طرح دعوت کرد.

او در پایان با اشاره به اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روح انسان و تقویت روحیه نشاط در خانواده‌ها افزود: ورزش به اندازه ای توانمند است که می تواند بستری جهانی برای یادگیری ارزشها ایجاد کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط