1400/07/12-10:23

آغاز به کار طرح خانواده یار در منطقه ۱۳

آغاز به کار طرح خانواده یار در منطقه ۱۳

با هدف تحکیم و تقویت بنیان خانواده و تسهیل دسترسی به نظام خدمات مشاوره ای، طرح خانواده یار در منطقه ۱۳ آغاز به کار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی توسلی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به رویکرد شهردار تهران در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت از نهاد خانواده گفت: با توجه به افزایش مشکلات زندگی در دنیای امروز و بروز معضلات و چالش های روحی و روانی گوناگون خانوادگی، حساسیت و دقت نظر مردم برای برطرف ساختن معضلات بیش از پیش اهمیت یافته است، از این رو، طرح خانواده یار در دو قالب مشاوره خانواده و کودک و نوجوان ویژه بانوان ساکن محلات سیزده گانه، زنان سرپرست خانوار و بانوان شاغل در شهرداری منطقه از سوی اداره امور بانوان در منطقه ۱۳ اجرایی می شود.

او افزود: در این طرح خدمات مشاوره در زمینه های مورد درخواست مراجعین از قبیل برنامه ریزی، مهارت آموزی، حمایتی، آموزشی و... ارائه می شود که طی بازه های زمانی مشخص، وضعیت مراجعان مجدد بررسی و در صورت نیاز، خدمات مشاوره ادامه می یابد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اختصاص و آماده سازی فضای مناسب در مجموعه فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهربانو ادامه داد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات این طرح می‌توانند با اداره امور بانوان به شماره ۹۶۰۳۹۵۱۲ تماس گرفته و در این طرح ثبت نام کنند.

توسلی یادآور شد: در راستای اجرای این طرح و آگاهی خانواده ها، اطلاع رسانی از طریق نصب بنر های پرتابلی و شبکه های مجازی صورت گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط